Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks billigste Softicemaskiner sælges------fritids-sælger søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra assens
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

www.softicemaskiner.dk Danmarks billigste softicemaskiner med prisgaranti, top proffesionelle softicemaskiner "italian crystal ice"  sælges til næsten ingen penge....priser fra 19000 kr. vi kan levere i hele landet.

fritidssælger: hvis her er nogen som vil bruge lidt af sin fritid på at opsøge forretninger med henblik på at sælge Danmarks billigste softicemaskiner & popcornmaskiner, så er du også velkommen til at skrive til mig, lønnen er ren provision, og maskinerne er lette at sælge.

VEJLEDNING: Er der nogen som har brug får et godt råd / vejledning omkring softicemaskiner & den danske fødevarelovgivning, samt hygiejne regler inden´for området, så vil jeg altid stille min viden og erfaring til rådighed for jer herinde på AMINO, så i er meget velkommen til at skrive.

Håber at i alle får et fantastisk forår & sommer.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 14:06 | Låst

Hej

Har du forstand på teknikken  i softice maskiner, jeg har problemer med min, den køler ikke nok til at lave rigtigt softice, men laver kun noget tyndt pjask, der ikke kan anvendes i vafler

Fra assens
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:16 | Låst

ja vil mene at det er fordi maskinen mangler freon, og måske fordi at den har en lille utæthed.

hvad er det for en maskine og hvor i landet står den ?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:20 | Låst

Hej Robin.

Vil du ikke smide lidt mere information til mig, jeg kunne godt have interesse. Jeg skal allerede bruge 2 sluch-ice maskiner, hvis du har dem på lager.

Kontakt mig på mail; info@cleanpoint.dk

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:05 | Låst

Bare nysgerrig.

Hvis man har den stående hjemme, hvor længe kan den så kører på mixén, før den skal kasseres / bliver for gammel ?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:19 | Låst

Koludabyg:

Bare nysgerrig.

Hvis man har den stående hjemme, hvor længe kan den så kører på mixén, før den skal kasseres / bliver for gammel ?

Her kan jeg da svare Smile

Mixen kan stå i rimelig lang tid, da maskinen har en funktion der hedder ''nat-funtion'' - Her sørge maskinen bare for og holde mixen kold.

Jeg er ikke lige klar over hvor lang tid - Men en 4-5 dage kan sagtens lade sig gøre.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:59 | Låst

Hej Robin.

Vil du ikke sende mig lidt mere information til mig, jeg kunne godt have interesse.
min mail el_sadek_emport@hotmail.com

mvh sadek

Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:28 | Låst

Jeg vil benytte mig af at du skriver vejledning omkring en softice maskine.

Jeg har købt en softice maskine gennem et firma der er gået konkurs. Jeg tænker her på fødevarelovgivning omkring at have sådan en maskine....Men også rengøring af sådan en, da der ikke eksisterede en manual. Kan du evt hjælpe, det er en Italian ice crystal 116, bordmodel. Har prøvet at søge på nettet, men fandt intet resultat.

Håber du ved lidt??

vh Trunte36

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)