Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et godt og billigt tilbud på min nye hjemmeside!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden skal være en oplysningsside til unge som skal bruge denne ydelse.

På siden skal de kunne sammenligne priser på ydelsen i deres nærområde.

Det skal derfor samtidig fungere som en annonceside for virksomhederne, som udbyder denne ydelse.

Virksomhederne skal kunne op rette en annonce i deres område f.eks.  Østjylland --> Århus,  hvor de så skal skrive mindsteprisen på deres ydelse, samt andre informationer om f.eks. deres spidskompetencer.

Det er meget vigtig at de ikke skal oprette en bruger, for at kunne oprette en annonce, det skal være så let og simpelt så mulig. Jeg skal kunne godkende annoncen før de kommer op på siden.

Jeg er blevet meget inspireret af www.ungarbejde.dk

Og vil gerne have en kortfunktion i samme stil, noget som gøre siden speciel og flot! (er selvfølgelig åben overfor andre alternativer) 

altså region --› by--› annoncer

Der skal også være et “opret annonce” skilt og en funktion som viser “danmarks billigste ydelse” på forsiden

Siden skal være lidt at redigere/holde, da jeg ny på hjemmesideområdet.

Mvh

Mark

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:19

Du skriver "godt og billigt tilbud" - som jeg læser dit indlæg søger du temmelig meget funktionalitet. 

Hvad forestiller du dig "godt og billigt" er i omegnen af?

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 13:19

Hej Mark.
Kontakt mig på st@sithoweb.dk, så kan du fortæller mere omkring det :-)

Vh.

Simon Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

Frands Bjerring Hansen:

Du skriver "godt og billigt tilbud" - som jeg læser dit indlæg søger du temmelig meget funktionalitet. 

Jeg har fået et tilbud på 3.500 og et på 10.000.

Mener blot at kvalitet og pris skal passe sammen, og hvis der er en som mener han kan lave det, som jeg søger, til 3500 ja så er det ham jeg vælger :)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:36

M. Andersen:

Frands Bjerring Hansen:

Mener blot at kvalitet og pris skal passe sammen, og hvis der er en som mener han kan lave det, som jeg søger, til 3500 ja så er det ham jeg vælger :)

What!!!?? :o hvem kan lave sådan en side til disse penge? Kan jeg ikke få et telefon nummer ;) eller send lige et link når den er oppe at køre :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:38

M. Andersen:
Mener blot at kvalitet og pris skal passe sammen

Det gør det som regl :)

M. Andersen:
hvis der er en som mener han kan lave det, som jeg søger, til 3500 ja så er det ham jeg vælger :)

Jeg tvivler på du finder en som kan lave det du ønsker for 3500 kr men men finder du ham så brug ham da :) husk bare lige på der en ret stor risiko for du lige så godt kan trække de 3500 ud i toilettet her ser du dem i det mindste forsvinde ;)

/allan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:45

M. Andersen:

... til 3500 ja så er det ham jeg vælger :)

Det gør du bare ... og når du kommer her tilbage til om 3 mdr og tuder over at du føler dig snydt ... guess what, så er der _ingen_ der har ondt af dig ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48

M. Andersen:

Frands Bjerring Hansen:

3.500 er fuldstændig urealistisk, så skal det da være en der elsker eller skylder dig en tjeneste. Jeg vil sige sige, at hvis du kan få lavet en side som den du henviste til for kr. 10.000, så har du gjort et kup.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:52

Jeg sidder pt. med en kammerat(han er programmøren jeg er bare ide amnden) og sidder og modificere Wordpress til at kunne oprette annoncelignende indlæg. Det kan godt lade sig gøre, men bare tidsforbruget med at lave funktionen, opsætningen osv det tager sin tid.. han har vel brugt 10 timer på det indtil videre og vi er slet ikke færdigere.. bare forstil du skal have lavet en hel side og design med CMS funktioner.. det er urealistisk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

tak  brian for et svar jeg kan bruge til noget.

Lad mig lige gøre det klart, at jeg selvfølgelig ikke forventer en side som www.ungarbejder.dk, skrev blot jeg var blevet inspireret af den :)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)