Siden skal være en oplysningsside til unge som skal bruge denne ydelse. På siden skal de kunne sammenligne priser på ydelsen i deres nærområde. Det skal derfor samtidig fungere som en annonceside for virksomhederne, som udbyder denne ydelse. Virksomhederne skal kunne op rette en annonce i deres område f.eks. Østjylland --> Århus, hvor de så skal skrive mindsteprisen på deres ydelse, samt andre informationer om f.eks. deres spidskompetencer. Det er meget vigtig at de ikke skal oprette en bruger, for at kunne oprette en annonce, det skal være så let og simpelt så mulig. Jeg skal kunne godkende annoncen før de kommer op på siden.
Jeg er blevet meget inspireret af www.ungarbejde.dk Og vil gerne have en kortfunktion i samme stil, noget som gøre siden speciel og flot! (er selvfølgelig åben overfor andre alternativer) altså region --› by--› annoncer Der skal også være et “opret annonce” skilt og en funktion som viser “danmarks billigste ydelse” på forsiden
Siden skal være lidt at redigere/holde, da jeg ny på hjemmesideområdet. Mvh Mark |
Du skriver "godt og billigt tilbud" - som jeg læser dit indlæg søger du temmelig meget funktionalitet.
Hvad forestiller du dig "godt og billigt" er i omegnen af?