|
Hej Aminoer. Hvis du skal have lavet en foredragsside, et lille system, en nem blog e.lign. Så er jeg frisk på at lave det her i ferien. Du kan kontakte mig på st@sithoweb.dk for at høre mere! :)
Vh. |
Jeg opser den lige engang
Debat
|
Hej Aminoer. Hvis du skal have lavet en foredragsside, et lille system, en nem blog e.lign. Så er jeg frisk på at lave det her i ferien. Du kan kontakte mig på st@sithoweb.dk for at høre mere! :)
Vh. |
|
Jeg opser den lige engang |
|
Konkretiser dit tilbud, så skal du nok få bedre response. Med venlig hilsen |
|
Hej Simon I denne tråd: http://www.amino.dk/forums/p/80803/521850.aspx#521850 søger ejg hjælp til tilpasning af et WP template. Er det en opgave du vil give en pris på?? Hilsen Morten |
|
Hvad er din time pris? Kunne godt bruge lidt hjælp til opsætning af en WP blog og sætte et design på. Mvh |
|
Hej Kristian. Kontakt mig på st@sithoweb.dk. Så kan vi finde ud af en god pris :) Vh. |
|
Jeg opser den lige engang |
|
Hej Simon Jeg har et par webshops der er sat op, som ''bare'' mangler lidt design. Ham jeg har brugt indtil nu er en slyngel, så ham vil jeg helst ikke bruge mere tid på :) Vi kan snakke sammen på mail info@rengoringssalg.dk - eller 5353 9333 Jeg vil gerne have dem færdige hurtigst |
Handel med varepartier via Trademen
|
jeg har skrevet til dig :) |