Hej jeg har i forbindelse med vores nye website lavet en rekke video guides af vores produkt. de mangler stadig speek, men hvad syntes i om kvaliteten ?
er der nogen der ved om man kan få full screan på Embedded afspiller ?
Lig lyd på videoerne de er lidt kedelige du må gerne snakke , evt. lidt baggrunds musik , der paaser samme ,ed det du sælger
kvalitet okay , jeg forstod dog ikke det hele på videoen, der mangler også en intro til hver video om hvad det handler om
kommer der flere videoer til ellers ville jeg fjerne alt det andet tekst på siden og ligge de 5-6 videoer der er lavet til en underside og alt det andet tekst på en anden side, for jeg mister overblikket med alt dette tekst på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
der kommer alle de videoer der ligger på siden.... nogen er i gang med at blive lavet nogen er i gang med at blive redigeret.
Med intro mener du en kort beskrivelse af klippe ala den der står over videoen ?
folk der komer fra youtube kender jo ikke jeres produkt så en kort video intro hvem i er , måske 5 -10 sekunder , det behøver ikke være længere synes jeg og så starter videoen efter disse sekunder om dette emme
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Videoerne ser fine ud, speaken gør selvfølgelig at man så også forstår hvad der sker, pas på men musik i video guides, det forstyrrer ofte mere end det gavner. Og hvis der er pauser der er så lange at man "savner musik" så burde videoen måske klippes lidt hurtigere eller tilføjes lidt mere speak.
Har du kontakt til en speaker? ellers sig endelig til, jeg har et par stykker jeg bruger jævnligt.
Men hensyn til fuldskærms embedding, så kan du bruge JW player til at vise dine youtube videoer med: http://bit.ly/Ssvt den kan også med en lille plugin vise en en intro/reklme inden og efter videoen.
Jeg syntes det er en god idé med en kort intro, det giver dine videoer en identitet, igen hvis du har brug for hjælp til dette må du endelig bare sige til.
Lyd mangler yep det er korrekt, det bliver der atbejdet på.
Problemet med kanterne er at det der er optaget er i 4:3 omløsning hvilket vil sige at der altid vil komme kanter i siderne. da Youtube altid viser hd i WideScreen 16:9
men ja jeg laver nok kasserne så de passer lidt bedere om ikke andet i højden, men er på udkik efter en anden viewer da denne ikke understytter HD, og klippende bliver simpelthen for grumset i lav opløsning
Den komponent jeg nævner er blot en afspiller, så den viser videoen i den størrelse du siger den skal, så hvis du fodrer den med en HD video, så viser den HD.
Speak tænker jeg ind over filmen, på introen behøver det ikke blive snakket, det er mere en en animeret logo sekvens med en overskrift der fortæller hvad man nu skal til at se.