Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på videoguides, HD ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
jeg har i forbindelse med vores nye website lavet en rekke video guides af vores produkt.
de mangler stadig speek, men hvad syntes i om kvaliteten ?

er der nogen der ved om man kan få full screan på Embedded afspiller ?

http://www.ngg-int.com/Onlinedemo

der mangler stadig en del
klippende er lavet med CamStudio 2.5 http://camstudio.org/blog/camstudio-25-beta-1-released
(det er gratis) det optager 200Frames /sec

har brugt VideoDub til at skalere og converterer til 23.976 frames/sec
http://www.virtualdub.org/index

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34

Lig lyd på videoerne de er lidt kedelige du må gerne snakke , evt. lidt baggrunds musik , der paaser samme ,ed det du sælger

kvalitet okay , jeg forstod  dog ikke det hele på videoen, der mangler også  en intro til hver video om hvad det handler om

kommer der flere videoer til ellers ville jeg fjerne alt det andet tekst på siden og ligge de 5-6 videoer der er  lavet til en underside og  alt det andet tekst  på en anden side, for jeg mister overblikket med alt dette tekst på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:38

der kommer alle de videoer der ligger på siden.... nogen er i gang med at blive lavet nogen er i gang med at blive redigeret.

Med intro mener du en kort beskrivelse af klippe ala den der står over videoen  ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06

Jacob Ipsen:

der kommer alle de videoer der ligger på siden.... nogen er i gang med at blive lavet nogen er i gang med at blive redigeret.

Med intro mener du en kort beskrivelse af klippe ala den der står over videoen  ?

folk der komer fra youtube kender jo ikke jeres produkt så en kort video intro hvem i er , måske 5 -10 sekunder , det behøver ikke være længere synes jeg og så starter videoen efter disse sekunder om dette emme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 09:47

Hej Jacob

Videoerne ser fine ud, speaken gør selvfølgelig at man så også forstår hvad der sker, pas på men musik i video guides, det forstyrrer ofte mere end det gavner. Og hvis der er pauser der er så lange at man "savner musik" så burde videoen måske klippes lidt hurtigere eller tilføjes lidt mere speak.

Har du kontakt til en speaker? ellers sig endelig til, jeg har et par stykker jeg bruger jævnligt.

Men hensyn til fuldskærms embedding, så kan du bruge JW player til at vise dine youtube videoer med: http://bit.ly/Ssvt den kan også med en lille plugin vise en en intro/reklme inden og efter videoen.

Jeg syntes det er en god idé med en kort intro, det giver dine videoer en identitet, igen hvis du har brug for hjælp til dette må du endelig bare sige til.

de bedste hilsner

Meik Jessen
ballistic.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:06

Hey Tak for svaret

ved du om det komponet du skriver om kan kører HD ? syntes ikke der var så meget info på deres side om hvad den understytter...

Intro speek snakker vi vel mig forklare lidt om produktet ikke ?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 10:12

For det første, så mangler der noget lyd (var flere gange inde og tjekke om jeg nu var kommet til at slå lyden fra - men den manglede simpelthen bare)

Derudover, når nu det er HD, så burde billedet da godt kunne fylde hele youtube-kassen, så der ikke er de store grimme sorte kanter på?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:15

Lyd mangler yep det er korrekt, det bliver der atbejdet på.

Problemet med kanterne er at det der er optaget er i 4:3 omløsning
hvilket vil sige at der altid vil komme kanter i siderne. da Youtube altid viser hd i WideScreen 16:9

men ja jeg laver nok kasserne så de passer lidt bedere om ikke andet i højden, men er på udkik efter en anden viewer da denne ikke understytter HD, og klippende bliver simpelthen for grumset i lav opløsning 

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 10:27

Den komponent jeg nævner er blot en afspiller, så den viser videoen i den størrelse du siger den skal, så hvis du fodrer den med en HD video, så viser den HD.

Speak tænker jeg ind over filmen, på introen behøver det ikke blive snakket, det er mere en en animeret logo sekvens med en overskrift der fortæller hvad man nu skal til at se.

/Meik Jessen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)