Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på opsætning af template i osCommerce

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg f.eks. vælger at ville bruge dette template på mit hjertebarn af en webshop, er der så nogen herinde som har en idé om hvad det vil koste mig at få en person med forstand på osCommerce til at integrere det og oversætte det hele til dansk?

Med Venlig Hilsen

Morten

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:49

Nu kan jeg ikke se templaten, men som udgangspunkt, så spar pengene til templaten (hvis den koster penge) Det er ofte mere arbejde at få en template til at fungere i osCommece end det er at starte fra scratch.

Pris. 3000,- (underordnet design)

Jimmy

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:57

Dimsedut:

Nu kan jeg ikke se templaten, men som udgangspunkt, så spar pengene til templaten (hvis den koster penge) Det er ofte mere arbejde at få en template til at fungere i osCommece end det er at starte fra scratch.

Pris. 3000,- (underordnet design)

Jimmy

Hej Jimmy,

Ja jeg var også nervøs for at det vil være for bøvlet, men jeg ved heller ikke en fløjtende fis om hvordan sådan noget fungerer, så jeg håbede på det bedste Wink

Det med de 3000 kroner, er det en pris som du anslår at en professionel vil tage for at bygge et nyt design og integrere i min shop, er det en pris du selv tager, eller er det en pris du anslår at en programmør vil tage for at integrere i min shop?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 22:48

Prisen er hvad vi tager, den er eksklusiv design. Så det er blot for CSS og implementering.

Jimmy

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:52

Dimsedut:

Prisen er hvad vi tager, den er eksklusiv design. Så det er blot for CSS og implementering.

Jimmy

Det er jo egentligt ikke så galt. Har i så selv designere som kan designe shoppen, eller skal man selv skaffe sådan en?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 23:32

Design kan vi også klare, det er dog lidt mere individuel pris, men typisk 2500 - 3000.

Skriv pm for referencer.

Jimmy

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 23:35

Dimsedut:

Design kan vi også klare, det er dog lidt mere individuel pris, men typisk 2500 - 3000.

Skriv pm for referencer.

Jimmy

PM sendt Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)