Se linket jeg har postet til dig. Du har mange af de samme titel tags, og fylder rigtig mange tegn med dit navn og telefon nr. Se hvordan et af mine website ser ud. Ikke fordi mit website er 'det korrekte', da jeg hele tiden justere mine tekster, og prøver at optimere dem. Benyt dit titel tag til at få fedtet et keyword ind i en beskrivende tekst der maksimalt må fylde 62-64 tegn. Se eksempelvis dit titel tag her: http://tt-tekstforfatter.dk/korrekturlaesning.php - hvorfor står der ikke noget med 'Korrekturlæsning'?
Dit website svare både med og uden www, hvilket kan give dig problemer med dublicate content.
Nej, men det er da rart for dine besøgende at kunne læse hvad tekstforfatteren skriver :o).
Nu er jeg ikke SEO haj, men jeg kan da se nogle enkelte detaljer.
Alle dine links (<a> tags) burde have en titel parameter - altså: <a href="...bla" TITLE="beskrivelse af hvad der linkes til">.
Og så bør dit generelle matra være brugervenlighed - det er nemlig Googles mantra. Det bør være så brugervenligt som muligt. Og din tekstboks synes jeg ikke er særlig brugervenlig- fix for et grafisk synspunkt, men ikke brugervenlig. Jeg føler mig lidt snydt.
Og så drejer det sig om indhold, indhold, indhold - nyt indhold that is.
Alle dine links (<a> tags) burde have en titel parameter - altså: <a href="...bla" TITLE="beskrivelse af hvad der linkes til">.
Så skal det kun være af hensyn til brugervenlighed. Title attributes på links og billeder har i hvert fald ingen målbar effekt på placeringer på Google.
Til Thomas:
Det er allerede nævnt, at du skal have unikke title tags på dine undersider og vælge mellem www-versionen og ikke-www-versionen af dit domæne. Men du skal også ud i den store internetverden og få fat på mange flere links til din hjemmeside fra andre hjemmesider.
Det er en af de parametre, hvor du ikke står ret stærkt lige nu.
Jeg ville ændre teksten i din boks, da den er lidt svær at læse.
Den vil jeg også støtte op om.. Du skriver" Og du vil gerne blive set og hørt, klart og tydeligt" :P det mangler din tekst. lidt mere afstand mellem bogstaverne så er den der
Måske en ide du blogger på hjemmesiden du er jo it tekste forfattere lav masser af artikler på siden om dit arbejde , skriv nyheder gerne dagligt om alt muligt
Gå ikke så meget ud i første pladser på enkel ord , med ligge godt placeret på bl.a. artikel skrevet af i tekstforfatter , derved kom op med 100 vis referencer på hjemmesiden på google det giver sikkert kunder
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows