Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affaldssækken du næsten ikke kan ødelægge

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Din sæk er nok lidt stærkere, men i min kommune får man gratis udleveret en rulle gennemsigtige poser i bedre kvalitet end de sorte. Til gengæld får man slet ikke lov til at aflevere de sorte, ved ikke om det er af miljøhensyn?

Men det vil sige at i min kommune er det minimalt hvad der sælges af store affaldssække, med mindre din sæk kan erstatte den de bruger i dag.

Hvis en forbruger skal bruge en sæk så køber han den der er på hylden, så hvis du vil ind på markedet skal du overbevise forhandlerne om at dit produkt er attraktivt. Jeg opfatter din sæk som et supplement til det nuværende marked, men er ikke sikker på at byggemarkeder og supermarkeder er nemme at overtale til at tage en supplerende vare på hylden (med mindre de ved den er efterspurgt).

Men jeg ved det ikke, hvis du kan købe nogle prøver hjem kan du jo teste om du kan komme ind i dit lokale byggemarked.

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:06

Jeg vil på ingen måde kunne konkurrere med 10 sorte sække fra Kina til 6 kroner.

Men det er heller ikke det der er målet. Målet er at kunne levere en sæk som kan holde til det mere professionelle behov samt til den kvalitetsbeviste gør-det-selv mand.

Opgaven bliver nok at overbevise diverse byggemarkeder om at tage den ind på hylderne, men jeg har en ide til, hvordan jeg kan illustrere sækkens styrke derude, og jeg er overbevist om at det er det der skal til for at overbevise en hårdværkermester til at give noget ekstra for en sæk som kan holde.  Men han skal kunne se, hvad han betaler for, har jeg ret ?

Men har derudover også tænkt mig at sende diverse vareprøver rundt, når alt er faldet  på plads.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:16

Grann:

Jeg vil på ingen måde kunne konkurrere med 10 sorte sække fra Kina til 6 kroner.

Men det er heller ikke det der er målet. Målet er at kunne levere en sæk som kan holde til det mere professionelle behov samt til den kvalitetsbeviste gør-det-selv mand.

Opgaven bliver nok at overbevise diverse byggemarkeder om at tage den ind på hylderne, men jeg har en ide til, hvordan jeg kan illustrere sækkens styrke derude, og jeg er overbevist om at det er det der skal til for at overbevise en hårdværkermester til at give noget ekstra for en sæk som kan holde.  Men han skal kunne se, hvad han betaler for, har jeg ret ?

Men har derudover også tænkt mig at sende diverse vareprøver rundt, når alt er faldet  på plads.

Mvh.

Når du tror så meget på ideen som du beskriver, så er det vel bare at komme i gang Yes

Held og lykke!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:24

Grann:
og jeg er overbevist om at det er det der skal til for at overbevise en hårdværkermester til at give noget ekstra for en sæk som kan holde

Jeg ville i hvertfald godt betale det dobbelt for en pose der ikke går i stykker, og sviner gulvet hus kunden samt bunden af bilen med støv osv. når poserne skal afleveres på genbrugen.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)