Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du holde din sommerferie på stranden og samtidig tjene gode penge? Unik forretning afstås!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg har i 4 år drevet Bellevue Vandcykeludlejning, med stor succes. Grundet studie, job og familie ønsker jeg nu at afstå forretningen for at få tiden til at slå til.

Forretningen ligger p.t. på Bellevue strand i Klampenborg, men kan selvfølgelig flyttes til andre velbsøgte strande.

Forretningen består af 6 stk. sejldygtige Ferrarirøde vandcykler, 15-20 redningsveste i forskellige størrelser, 18 solsenge, 1 bordfodboldspil (med 5 er møntindkast) og 15 parasoller. Alle effekter udlejes til strandgæsterne i perioden 1. juni til 15. sept. med stor efterspørgsel.

Bellevue strand besøges hvert år af mellem 250.000-500.000 strandgæster, og vandcykler og de andre udlejningseffekter udlejes med stor efterspørgsel.

Det vil være mulighed for hurtig overtagelse.
Prisidé for udlejningsforretningen: 40.000 kr.

Der betales hvert år en symbolsk strandleje til forpagterne af kioskerne på Bellevue strand.

Forretningen kan betjenes af en enkelt mand.

Dette er en super sjov og anderledes måde at drive forretning på, hvor hyggelige dage på stranden og indtjening går hånd i hånd.

Med venlig hilsen

G. Post, tlf. 42435000.

Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:46

hej kan du forklar mig lidt mere om din koncept. RIng til mig 42218066

jeg vil gerne være en del af det.

Fra Rødovre
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:02

Det lyder meget interessant.

har du billeder liggende af forretningen?

du må gerne meget gerne sende mig info på vilstedskydt@hotmail.com

Nytænkende koncept til rekruttering med www.shortlist.dk Shortlist Sourcing til rekruttering.

Tilmeldt 1. May 08
Skrevet kl. 16:39

Hej Troels,

Jeg har desværre ikke nogen billeder liggende af forretningen. Men hvis du er interesseret, kan vi mødes på Bellevue, så du kan se forretningen og få svar på eventuelle spørgsmål?

Du er velkommen til at ringe til mig på tlf. 42435000.

Mvh. Glenn.

Fra Rødovre
Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 16:52

det kunne være en mulighed. for det lyder som en spændende og sjov beskæftigelse at gå i gang med.

så vidt jeg kan forstå på dit indlæg sælger du forretningen grundet tidsmangel.
derfor ville jeg høre hvor vidt du var åben for muligheden om samarbejdspartner, der kan drive forretningen for dig. eller om du kun er interesseret i at sælge ?

Mvh. Troels

Nytænkende koncept til rekruttering med www.shortlist.dk Shortlist Sourcing til rekruttering.

Tilmeldt 1. May 08
Skrevet kl. 17:31

Hej Troels,

Det er korrekt at jeg gerne vil sælge forretingen grundet tidsmangel. Jeg forsøgte med en samarbejdspartner sidste år på driften, men fik desværre en dårlig oplevelse med den konstellation. Derfor ønsker jeg at træde helt ud af forretningen og sælge den i år.

Jeg kan garantere dig for at det er en rigtig spændende og sjov beskæftigelse at drive vandcykeludlejning på Bellevue Strand. Jeg har ihvertfald selv fået en masse gode oplevelser og tjent gode penge de 3 år hvor jeg selv drev forretningen.

Kunne du være interesseret i at overtage forretningen, trods at jeg ikke ønsker at indgå et samarbejde omkring driften.

Mvh. Glenn.

Fra Rødovre
Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 17:58

Jeg er stadig meget interesseret i overtagelse af forretningen. har sendt dig en PM :)

Mvh Troels

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)