Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bookingsystem til rejsehjemmesiden togfrog.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en booking løsning!

Har kigget en del på de forskellige tråde under bookingsystemer og på de virksomheder der er blevet skrevet om i tilknytning til disse indlæg. Har i denne undersøgelse ikke kunne finde en tråd der omhandler vores problemstilling.

Jeg skal have lavet et bookingsystem til hjemmesiden fogfrog.com. Konceptet for selve hjemmesiden er kort beskreven følgende:

"Togfrog er en hjemmeside hvor vi visualiserer ekstraordinære rejseaktiviteter vha. videoer og interaktive kort. Hvis du f.eks. skal en tur til Bangkok vil du være i stand tll at få et overblik over de ekstraordinære rejse aktiviteter der er muligt at prøve i området. Det kan være Bungee jump, køre en tank eller wild water rafting"

Disse rejseaktiviteter skal brugerne så kunne booke på hjemmesiden og aktivitetsudbyderne (fx Bungee jump udbyderen) skal have adgang, så de kan oprette forskellige booknings muligheder og se hvad der er booket.

Kan sende en specifikation, hvis dette ønskes!

Håber der er nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen

Rasmus

Mail: rasmus@togfrog.com

Normal 0 false 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:16

Ups! Hjemmesiden hedder togfrog.com og ikke fogfrog.com

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:19

Hej Rasmus

Vil forslå at i får det specialudviklet, hvis du vil have et par gode råd med på vejen så sidder jeg lige over ved det runde bord i BF, mig med den grønne trøje og brillerne ;)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 13:50
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)