Den forstår jeg ikke - den med at lade feltet stå tomt. Det jeg forsøgte og beskrive, var den struktur mit nuværende CMS (SMARTWEB) med 3 linier/felter. Hvor man i disse så selv skal udfylde.
Så skal jeg vel også udfylde den 3. linie "SØGEORD", som så sammenholdes med teksten på siden i selve hjemmesiden, hvordan skulle Google ellers kunne finde siden, hvis der ikke i selve CMS,en skulle udfyldes både overskrift/titel - beskrivelse og tilsidst nogle valgte søgeord.
Ellers kan jeg vel ikke være nr. 1 på Google i den organiske del under søgeordet "malertips" ???
Så skal jeg vel også udfylde den 3. linie "SØGEORD", som så sammenholdes med teksten på siden i selve hjemmesiden, hvordan skulle Google ellers kunne finde siden, hvis der ikke i selve CMS,en skulle udfyldes både overskrift/titel - beskrivelse og tilsidst nogle valgte søgeord.
Hej Ib,
Den er god nok. Google ser slet ikke på de såkaldte meta keywords (eller "Søgeord" i dit cms), når sider skal rangeres. Så det skal ikke være af hensyn til Google, at du skal udfylde dem.
(Grunde til evt. at skrive noget i de felter alligevel kan være at man gerne vil være på den sikre side i forhold til andre søgemaskiner, eller hvis dit CMS bruger feltet til interne søgninger).