Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butiksinventar søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at starte en butik op , og mangler stort set alt.

kasseapparat, desk,hylder og reoler, standere gerne brugt ,er der nogle gode tilbud ?

Elverdan skadedyrs service  : http://www.skadedyrene.dk

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:39

Hej Svend

Mht. kasseapparat har vi nogle løsninger der muligvis kan bruges.

Vi tager 15.000,- for kasseapparat, bonprinter, pengeskuffe samt stregkodelæser. leveret og installeret. 5.000,- for en dankort terminal.

Vores licenspris er 500,- pr måned for service, support samt opdateringer. Med i den pris følger så fuld e-conomic integration så dagens salg i butikken automatisk bliver bogført i regnskabet.

Du kan se flere detaljer på www.godekasser.dk

Mvh

Peter Rasmussen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:17
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 09
Skrevet kl. 10:44

Hej Peter

Det ser bestemt godt ud, og jeg vil have det i tankerne.

Men lige her og nu er jeg nødt til at begrænse etableringsomkst. Og søger noget midlertidigt uavanceret , gerne brugt.  Øj der er meget at nå. Løber , vi snakkes ved.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 12:35

Vi har en del salg til butikker. Og også noget 2. sortering af dette. Måske har du behov for denne type standere eller bøjlestativer eller forskellig sjov event belysning med lysslanger m.m. Kig dig omkring.

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:20

Hej Svend

Vi har det du søger. Vores handelsfirma opkøber mange konkuser og i den forbindelse har vi bla.

kasse- og dankorterminal, vægreoler i glas og metal, stativer på rullefod, prismærkepistoler, øvrige kontorartikler som stempler osv. belysning,  disk, div. standere, udendørs skiltning og meget mere. Meget er brugt, men i en god stand - så her kan du gøre en god handel. For at handle disse varer hos os, vil det være nødvendigt at komme forbi på vort lager som ligger i Kolding. Hvis du er interesseret så kontakt os på mail a-h@pagodes.dk

Vh

Annette

Venlig hilsen Annette & Jan

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 09
Skrevet kl. 08:50

Nordisk Handelsfirma:

Hej Svend

Vi har det du søger. Vores handelsfirma opkøber mange konkuser og i den forbindelse har vi bla.

kasse- og dankorterminal, vægreoler i glas og metal, stativer på rullefod, prismærkepistoler, øvrige kontorartikler som stempler osv. belysning,  disk, div. standere, udendørs skiltning og meget mere. Meget er brugt, men i en god stand - så her kan du gøre en god handel. For at handle disse varer hos os, vil det være nødvendigt at komme forbi på vort lager som ligger i Kolding. Hvis du er interesseret så kontakt os på mail a-h@pagodes.dk

Vh

Annette

Jamen ja tak, jeg tager gerne en tur til Kolding, er der faktisk ofte, i omegnen, på kundebesøg.

jeg sender en mail, har du nogle kalender forslag.

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:03

Hej Svend - ja, vi kan næsten " til enhver tid" - så jeg tror det nemmeste er, at du giver os et par forslag :-)

Venlig hilsen Annette & Jan

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:52

Hej Svend,

Vi er ved at skulle lukke vores butik og har inventar vi skal have solgt, vi har 2 forskellige diske, 2 forskellige kasseapparater, 2 forskellige dankort terminaler, den ene integreret i det ene kasse apparat, den anden er GPRS, så du kan have den med alle vegne, kører over taletidskort.

Vi har væg inventar, og lys og ja alt hvad man skal bruge til en butik.

Med venlig hilsen

Michael Bodi Lumby

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)