Vi har haft et udenlandsk firma til at lave en hjemmeside for os, men alt er ikke blevet som vi havde bestilt det, og nu kan vi ikke komme i kontakt med dem igen. Vi har password osv. så vi kan komme ind "bag ved" og lave tekster osv om. spørgsmålet er om det kan lade sig gøre at gå ind og lave om i programeringen også? Og er der evt. nogen herinde som kunne have lyst til at hjælpe? mod betaling naturligvis. Vi er ikke selv de store eksperter på området. Derfor denne bøn.
Send en mail til
mig hvis du er interesseret i at prøve IndoSoft, helt sikkert at vi kan lave
det som du ønsker og vi er på skype næsten 24/7. Vi afleverer ikke noget før
kunden er tilfreds og der er 90 dages garanti på evt. fejl i software som vi
har udviklet.
Sender dig også lige en reference liste med nogle af vores igangværende
projekter og du er velkommen til at kontakte dem som vi arbejder for.
Vores priser er
yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.
Hej igen. tak for jeres hurtige svar. Det er ikke kun tekster vi kan rette, vi kan styre det hele bag linjerne. Det er noget som de har bygget op fra bunden for os, derfor tror jeg at det måske bliver svært at gå ind og lave om i? Men som sagt har jeg ringe forstand på området.
Du har brug for forskellige folk afhængigt af, hvilket sprog/platform systemet er udviklet i. Man kan nogengange få en indikation af dette ved at kigge på adressen på siderne: .php => PHP, .asp => .Net, etc.
For at være sikker bliver man dog som oftest nødt til at tage et kig på koden. I første omgang er det bedste du kan gøre således, at få en kodekarl til lige at tage et hurtigt kig på den kode i har. Så vil du samtidig kunne få en vurdering af kvaliteten af koden - og dermed en indikation af, hvor nemt/svært det vil være at arbejde videre med den.
Derfor ville det være en god ide for dig at sætte opgaven på AminoFreelancer her får du mange bud hvor du så kan tage kontakt til dem som du mener kan løse opgaven.