Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify - har brug for en dansk skabelon til mit website?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Fra  Vintage Divine Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I går fik jeg en hel del konstruktiv kritik af mit website: http://www.vintage-mode.dk  - Jeg har brugt en standard skabelon fra Shopify og den er på engelsk. Og med dansk tekst og engelsk menu spiller det ikke helt.

Findes der en dansk shopify skabelon som man kan bruge, den skal helst ikke være alt for gejlet/mørk - eller findes der nogen der nemt og billigt kan designe skabeloner til Shopify som jeg bare kan uploade?

Eller kan man ændre alt sproget til dansk?

 

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

vintage-mode.dk:

Findes der en dansk shopify skabelon som man kan bruge, den skal helst ikke være alt for gejlet/mørk - eller findes der nogen der nemt og billigt kan designe skabeloner til Shopify som jeg bare kan uploade?

Der findes mig bekendt ikke en dansk shopify-skabelon, som kan downloades frit. De fleste danske shopify-løsninger har selv oversat til dansk.

 

vintage-mode.dk:

Eller kan man ændre alt sproget til dansk?

Hvis du åbner designets templates kan du selv oversætte til dansk, men det kræver, at du er forsigtig og ikke sletter den eksisterende kode - i så fald vil dit site komme til at se underligt ud eller måske slet ikke virke.

Jeg hjælper dig gerne med at oversætte og tilpasse dit design til dansk. Et unikt design er også en mulighed, men er naturligvis dyrere, da processen er længere: Design og omsætning til html/css.

De bedste hilsner
Anders 

 

Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Fra  Vintage Divine Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det var ret nemt. Sitet er mere eller mindre nu oversat til dansk...

/mette

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)