Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic brugere - se her.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at måle interessen for at lille gadget-produkt jeg har under udvikling til mig selv.

Kunne I tænke Jer at have fingeren på pulsen i noget nær real-time?

Jeg kunne godt tænke mig et lille gadget til System Tray der viste omsætningen på en e-conomic aftale for en given periode - f.eks. igangværende måned.

Måske senere koblet sammen med budget-tal således at man kan se den negative eller positive procentvise afvigelse ved siden af tallet.

Hvordan lyder ideen? Vil I købe det? Hvad skal der til?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:50

Webshops hare typisk udemærket statistik på deres dashboard, og undertegnede som er i konsulentbranchen fakturerer typisk på månedsbasis.

Så hvem ser du som den typiske målgruppe?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:14

Rasmus Lindgren:

Webshops hare typisk udemærket statistik på deres dashboard, og undertegnede som er i konsulentbranchen fakturerer typisk på månedsbasis.

Så hvem ser du som den typiske målgruppe?

Hej Rasmus.

Tak for din feedback.

Ja, dashboards når man er logget ind i webshoppen - det kræver altså at man er logget ind for at man kan kigge.

Står man ikke selv for driften af webshoppen kan man risikere at miste følingen med det, derfor mener jeg det specielt er interessant for webshopejere der har udliciteret eller ansat folk til driften, herunder pluk&fakturering.

En lille smart popup en gang i timen eller efter behov der viser hvordan det går med omsætningen uden at du behøver logge ind i hverken e-conomic eller webshop.

Jeg driver selv service-virksomhed indenfor regnskab og jeg fakturerer ved udført arbejde løbende - derfor synes jeg det kunne være interessant i forhold til min motivation at jeg altid havde mit omsætningstal nede i system-tray - så jeg altid vidste hvor langt bagud eller foran jeg var i forhold til mit budget.

Og jeg ved godt at nytteværdien er beskeden - det er altså noget gadget-halløj. Jeg kan jo bare gå ind i e-conomic og trække en balance for perioden jeg ønsker - jeg tror bare det kan højne min motivation hele tiden at kunne se tallet - og at det automatisk bliver opdateret og er synligt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)