Hej, Mangler nogle råd fra jer, som har erfaringer indenfor webshop opbygning. Jeg har i et stykke tid, arbejdet med Bigcommerce.com, som jeg ville bruge til min webshop til salg af software – MEN. Det er et super fint hosted webshop, og det er det, som jeg søger… Men der er nogle ting, som gør, at jeg måske ikke kan bruge Bigcommerce alligevel… Følgende mangler er der: Bigcommerce kan håndtere software download, men kan ikke håndtere trial versioner. · De eneste krav er, hvis man vil prøve softwaret i 30 dage er, at jeg skal have et navn og e-mail adresse. Dette kan Bigcommerce ikke håndtere dette.
o Bigcommerce har du mulighed for at lave sider i WYSIWYG, og opbygge det i HTML/CSS code – kunne man måske lave en forside hvor der er link til shoppen, men også link til trial versionerne (måske til download.com)`?
o Kender I nogen file hosted services, hvor de styre, at jeg vil have navn og e-mail adresse, før de kan download trial versionen.
· Når kunden går ind på software kortet på webshopen (product card), så vil jeg gerne vise, at alternative til dette produkt – eller produkter, som passer til dette software – det kan ikke lade sig gøre i Bigcommerce…
o Ville også gerne, at de kunne styre sproget i webshoppen, så den finder ud af, hvor kunden er placeret, og tilpasser sproget og priserne til dette…
Jeg er på udkig efter et Hosted standard webshop – kan I anbefale andre end Bigcommerce, som kan styre dette? Eller kan I se nogle work arounds i bigcommerce, så jeg måske kan løse mine "issues" i bigcommerce... Skal lige siges, at det primære marked er APAC og Australien, og være SEO venlig. |
Hej Brian
Du kan overveje Shopify i kombination med FetchApp
Venlig hilsen
Ole