Jeg er selvstændig indenfor madbranchen, og har idag en god forrening med ca 6 fuldtidsansatte og 20 deltidsansatte. Jeg kan dog ikke se mig selv i denne branche om 20 år og vil derfor gerne have nogle tips til opstart af en ebutik. Ville gerne staret noget op der ikke kræver personale, da jeg efterhånden syntes det er en hel videnskab og have personale ansat. Man er snart ansvarlig for alt i deres liv, lever de sundt, bliver de for tykke, dyrker de motion i deres fritid, får de stress af alt det de skal nå når de har fri.....? Jeg er SÅ forbandet træt af at skulle være socialkontor samtidig med at jeg forsøger at drive en forretninge. Ups der kom vist lidt galde.....det håber jeg i kan klare. Er det muligt at leve af en netbutik, hvis man bare er sig selv og evt. ens ægtefælle? Ved godt at det kommer an på hvad man sælger osv. men hvad er jeres erfaring med det generelt? Skal man være den helt store pc-nørd, for staret op, så det ikke bliver for dyrt? Hvad ligger opstartsomk. på hvis man skal have en god side med mulighed for at betalt med kort, og vise billeder mm af sine produkter? Håber nogen af jer vil give mig nogle tips..... Hilsen mss
|
Hejsa Mss
mss:Hvad ligger opstartsomk. på hvis man skal have en god side med mulighed for at betalt med kort, og vise billeder mm af sine produkter?
Super sejt du vil starte din egen Netbutik, prisen på en webshop i Magento ligger mellem 8000-12.500 kr herinde, så kommer der nogle forskellige udgifter som PBS abo. på cirka 1000 kr om året + det løse.
mss:Er det muligt at leve af en netbutik, hvis man bare er sig selv og evt. ens ægtefælle? Ved godt at det kommer an på hvad man sælger osv. men hvad er jeres erfaring med det generelt?
Om man kan leve af det, ja selvfølgelig, men det kræver arbejde og dedikation.
Det kommer an på dine produkter, marketing, kunder, SEO, niche, osv.
mss:Skal man være den helt store pc-nørd, for staret op, så det ikke bliver for dyrt?
Nej, men vil anbefale du investere i en webshop, bygget op rigtigt fra starten også skal du "bare" lærer at bruge Magento til driften af siden.