Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende webshops/pointsites sælges til en god pris!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Da jeg på det seneste har haft meget travlt, bliver jeg nødt til at sælge siderne: www.GratisGummi.dk , www.FreeCandy.dk , www.SuperStyle.dk ,  www.Modeparfumer.dk , www.B2Boutfit.dk .

Nu vil jeg komme med specifik info til alle siderne.

SuperStyle.dk

Superstyle blev etableret i marts 2009, har haft ca. 180 ordrer siden. Dog kun haft Paypal og Bankoverførsel som mulig betalings løsning. Og der er min. 80 % af nye kunder sprunget fra.

Har kun analyse fra Google analytics fra 3. juni til i dag.  Har brugt ca. 500-800 på reklame fra marts 2009 til i dag februar 2010 Kan frem vises hvis det ønskes.

7.259 Besøg

40.128 Sidevisninger

Der følger leverandør kontakter med på hårvoks og shutter shades.

Lille varelager for 3-5000,- kan sælges med hvis køber har interesse for dette

ModeParfumer.dk

Det er webshop ModeParfumer.dk, som er sat til salg.

Siden er sat op og hostet frem til 27-06-2010 og derefter koster det 11,25 kr. per måned. Hos one.com

Siden virker 100 %, men er ikke startet endnu, da jeg ikke har tiden pga. anden forretning på andet område.

Der følger dropshippingleverandør kontakt med. Og man kan tjene mellem 50-150 per parfume med de priser der er nu.

Domænet er godt og der er potentiale i at tjene nogle gode penge uden risiko.

FreeCandy.dk:

Det er pointsite FreeCandy.dk, som er sat til salg - Siden er lavet af Martin van de Belt, der ejer virksomheden Exaweb.

Siden er sat op og hostet frem til juli 2010 og derefter koster det 35 kr. per måned.

Siden virker 100 %, men er ikke startet endnu, da jeg ikke har tiden pga. anden forretning på andet område.

Der følger leverandør kontakt med, men man skal dog have eget lager, men bare for 500-800 kr. har man et stort lager J

Du kan bruge Euroads, Smartresponsemedia, Adfair, Partner Ads, Mikkelsen Media, Webgains, MM Medier, Tradedoubler, Nordicads, Come & Stay, IQ Medier.

GratisGummi.dk

Der er pointsite GratisGummi.dk, som er sat til salg - Siden er lavet af dimingumedia.dk.

Siden er sat op og hostet frem til marts 2010 og derefter koster det 20 kr. per måned.

Der følger leverandør kontakt med. Man kan have eget lager eller en dropshippingløsning.

Sitet har følgende funktioner:

·         Automatisk hentning af annoncer fra Euroads, sparer en masse tid.

·         Du kan nemt se alle brugerne, og hvor mange point de har

·         Nemt og hurtigt at tilføje varer, billeder osv.

·         Konkurrencesektion, så brugerne kan købe lodder for deres point

·         Du kan sende nyhedsbrev ud direkte fra systemet til alle brugerne

·         Mulighed for at bruge annoncer fra alle de store netværk – Tradedoubler, Mikkelsenmedia, IQ Medier osv.

Domænet beskriver kort sagt emnet og mange unge vil gerne have gratis kondomer. Du skal bare have fat i de unge mellem 15-25 via din markedsføring så skal du nok få en masse bruger.

B2Boutfit.dk

Siden er hostet ca. 1 år frem + - 1 måned

Du kan se hvad vare som kan skaffe i vores katalog som kan findes på forsiden.

Der er mulighed for at dropshipping, men gives mængde rabat. Og siden er baseret på du sælger produkterne videre b2b, men du kan også sælge dem b2c.

Du kunne evt. lave en aftale med en der kan trykke på tøj, og få kombineret det.

Kom med nogle bud. Som udgangspunkt tager jeg imod alle seriøse bud. Både for enkelt sider og alle samlet.

Vil du have mere information er du meget velkommen til at sende en mail, tilføje mig på MSN eller ringe/sms. 

Ser frem til at høre fra dig

Venlig hilsen Lasse

Mail: Lasse@lykkemedia.dk  MSN: Lasselykke@hotmail.com Mobil: 28 18 04 93   

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 10:55

Opdatering af bud:

ModeParfumer.dk - 3500,- 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 11:22

Opdatering af bud:

ModeParfumer.dk  - GratisGummi.dk er solgt.

SuperStyle.dk er der et bud på 4.000,- pt.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:00

Opdatering:

GratisGummi.dk - ModeParfumer.dk - B2Boutfit.dk er alle solgt.

Har fået et bud på 5000,- på SuperStyle.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)