Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hyldepladsbutik på gågaden i Næstved

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har lejet en 125 kvm butik på Kindhestegade i Næstved, hvor vi vil starte en hyldepladsbutik. Her er tanken at lejere kan leje en hylde på ca. 1 meter lang og ca 30 cm bred, hvor de kan sætte deres produktuer op. Butikken vil blive bygget op med sektioner, hvor der vil være en afdeling med beklædningshylder, legetøj, te/kaffe samt isenkram  og diverse.

Vi vil stå for en sælger der står for salget af produkterne mod et fordelingstal af omsætningen samt en månedlig aftalt lejepris af selve hylden.

Er der nogle af jer Aminoer der har et restlager eller bare generelt er interesseret i at komme ud med jeres produkter ud i en butik på gågaden i Næstved? Ser frem til at høre om hvad i synes!

Hylden

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:20

Interessant idé - send en PB når du kender prisen.

Køb ren argan olie her

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:49

Hej

Ja spændende ide, selvom der vil være nogle udfordringer.

Hvad med tab, tyveri, svind, forsikring mv.

Men vil gerne høre når der er priser på.

Send gerne til jesper@sliknet.dk

Mvh

Jesper

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:37

Lyder spændende, jeg lytter lidt med også.

Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:13

Hej Aminoer,

Tak for jeres svar og interesse.

Vi tænker ummidelbart på en pris der lyder på fra 800,- excl moms pr. hylde om måneden, og lidt mere på hylder der grænser op til vindue/øjenhøjde, men hvor der også er plads til rabat ved leje af flere hylder. Mht. fordelingstal af omsætningen vil det være afhængigt af selve produktet, men vil gennemsnitsligt lægge på en omkring 20% af omsætningen.

Herudover har vi tænkt os at stå for vareopfyldningen 1. gang om ugen, hvor lejere kan sende varer via post, hvorfor det derfor er muligt at sælge via vores koncept, selvom jeres butik/forretning lægger geografisk langt væk.

Hvad synes i om prisen i forhold til konceptet?

Hyldebutikken  

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 00:07

Hej Hylden

Jeg synes, det er et rigtig spændende koncept, hvor mange (ihvertfald dem, der nu kan være der[;) får en chance for at vise/sælge nogle af deres produkter uden den store investering. Rabat ved flere pladser synes jeg, vil være en god ting.

Hvor mange pladser er der sådan ca. i butikken?

Hvad gør I med vinduesplads - skal man også kunne leje plads her (det skulle jo koste mere), eller vil I lave vinduesudstilling ved at samle retfærdigt sammen fra alle lejeres produkter? Hvordan har i tænkt jer det?

800 kr. er måske ikke billigt, men på den anden side er det nok alligevel rimeligt for en plads i en butik på en decideret gågade i en by, der ikke hører til de mindste. Hvor mange indbyggere er der mon i Næstved?

Hvad gør i mht. forsikring - er der taget højde for jeres udgifter til forsikring i den cirkapris, du nævner her? Det kan vel egentlig være svært at vurdere, hvor stor forsikringen skal være.

Det er ret smart at kunne sende produkter til jer fra hele landet, hvis forsendelse ikke sluger for meget.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvor mange I egentlig er om det, og om I kører det som selvstændige hver især eller som et ApS - eller andet.

Jeg følger spændt med udviklingen.

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:25

kitt:
decideret gågade

Kindhestegade er så vidt min hukommelse rækker ikke en gågade?Confused

kitt:
Hvor mange indbyggere er der mon i Næstved?

41 - 42.000 indbyggere....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:04

Henrik Krogh:

kitt:
decideret gågade

Kindhestegade er så vidt min hukommelse rækker ikke en gågade?Confused

kitt:
Hvor mange indbyggere er der mon i Næstved?

41 - 42.000 indbyggere....

Hej Henrik

Det har du ret i Yes Sidst jeg kørte der for ca. 6 måneder siden, var det en ensrettet gade. Se linf fra Google Maps http://maps.google.dk/maps?hl=da&tab=wl

Hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 02:06

Til Henrik - Det bliver skrevet i indlægget, at det er en gågade, og det ligner en gågade, når jeg googler med Street View. Men okay, hvis du bor der, må du jo vide det?Wink

Herligt med oplysningen om antal indbyggere Big Smile

Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 02:16

I enden af Kindhestegade er der et skilt, hvorpå der står "Zone" og et billede af gående folk, så den er vist god nok med, at det er gågadezone Stick out tongue

Kitt

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)