Nu er jeg så smaåt begyndt at rode med PHP/Mysql. men jeg søger nogle små fif og hints. så jeg har bare lige nogle hurtige spørgsmål som jeg håber at kunne få svar på.
1. Hvordan har i lært at programere og designe. 2. Har i nogle gode tutorialt/artikler til php/mysql eller HTML/CSS 3. er der nogle gode tricks, som nybegynder eller små hints.? 4. Gik i på skole eller er i selvlært ?
Håber i kan hjælpe mig, og fortsat god lørdag eftermiddag :)
Jeg mener at tiden er gået fra selv at bygge en side op fra bunden. Brug et cms feks. wordpress som er et super system som bliver opdateret af 1000 vis af nørder så det er altid opdateret, og så er det gratis
Jeg mener at tiden er gået fra selv at bygge en side op fra bunden. Brug et cms feks. wordpress som er et super system som bliver opdateret af 1000 vis af nørder så det er altid opdateret, og så er det gratis
Hmm, verden kan vel stadig rumme folk der søger glæden ved at programmere, og få tilfredsstillet skabertrangen ad den vej? ;)
Desuden er det aldrig en dårlig ting at være fagligt velbevandret når man tager et tredjepartssystem ind - ønsker man at modificere et standardsystem eller inspicere sikkerheden i forskellige aspekter f.eks. er det da rart at vide hvad man ser efter når man åbner hjelmen, IMHO.
Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder