Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Tilbud": Spamfighter og Google er stolte....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

"Spamfighter og Google er stolte af at kunne tilbyde dig som Spamfighter-kunde en gratis værdikupon til Google's annoncesystem Google Adwords."

Ja, sådan står der i et brev, jeg har modtaget fra de 2 firmaer. Problemet er blot, at værdikuponen fra Google ikke gælder, hvis mah har haft en Google Adwords konto i over 14 dage. - - - Altså er den værdiløs for mig, da jeg har anvendt Google Adwords i flere år.!

Grundet denne helt unødvendige henvendelse til mig, vil jeg gerne sælge denne værdikuopn til en ny bruger af Google Adwords.

Værdikuponen er på DKK 650,00 og skal indløses inden den 28 februar 2010. Ifølge det de skriver, er det ok at dele tilbudet med venner og bekendte. Så jeg efterlyser nye venner og bekendte Big Smile.

Hvad vil du betale for at få værdikuponens kode, så du kan indsætte DKK 650,00 på din Google Adwords konto?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 14:14

får alle der har Domainer ikke disse "værdi" kuponner.
jeg kunne heller ikke bruge den jeg havde fået. da jeg allerede havde en Adwordskonto men aldrig havde brugt den....

det er lidt trist de har begrænset dem.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 14:46

Jeg havde også samme problem. Hvis du ikke har så mange kampagner kørende eller det er let at skifte, så kan du da bare slette din adwords konto og oprette en ny igen.

Det gjorde jeg, det tog mig 10 min og så fik jeg adwords for 500 kr. Det var da de 10 min værd :-)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:59
Dino:

Jeg havde også samme problem. Hvis du ikke har så mange kampagner kørende eller det er let at skifte, så kan du da bare slette din adwords konto og oprette en ny igen.

Det gjorde jeg, det tog mig 10 min og så fik jeg adwords for 500 kr. Det var da de 10 min værd :-)

Det er generelt en dårlig ide, da man mister en masse værdifuld historik, og samtidig kan man også miste sin"goodwill" i adwords, hvis man f.eks. har kørt kampagner med høj ctr. Så skal Google til at lære din kampagne igen, hvilket nemt kan koste højere klikpriser. Et smartere træk kunne være, at oprette en supplerende konto, med andre søgeord, og på den måde bruge de gratis klik til at eksperimentere. Jeg ved dog ikke om to konti kan linke til samme URL?
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 15:10

Jacob Ipsen:
får alle der har Domainer ikke disse "værdi" kuponner.

Hvis det er tilfældet, så er det da tåbeligt at bruge ressourcer på at udsende dem.

Det virker da kun som et irritationsmoment, når de nu i forvejen kan se, at man er kunde både hos den ene og den anden.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:17

Jeg har desværre aldrig fået nogen til min shop Sad

Mvh

Jesper

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 19:45

Allan.:

Jeg ved dog ikke om to konti kan linke til samme URL?

Det kan de, det vil dog altid være den med højeste Quality Score der "vinder". Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:52

Dino:

Dino: Iflg. din hjemmeside sælger du AdWords opsætning etc. mod betaling. Er det den slags råd, du giver dine kunder?

Ikke for at flame dig - men ved du slet ikke, hvor enorm værdi historik i form af CTR etc. har for en AdWords konto? De 500 kr. der kan "spares" ved at gøre, som du foreslår, er INTET i forhold til, hvad det kan koste i at skulle  forfra med en konto.

Jeg vil på det kraftigste fraråde, at man sletter sin AdWords konto for at spare sølle 500 kr. Det kan koste meget, meget mere, end der kan spares.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)