Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til ny virksomhed!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere!

Mit navn er Nicolas Kaiser. Jeg er femten år og bor i Smørum. Jeg er helt ny bruger herinde.

Jeg er meget interesseret i at starte min egen virksomhed, men jeg har ingen idé om, hvad den skulle bevæge sig på. Jeg leder efter et produkt, som stort set alle danskere skal have råd til uden at skulle bruge de helt store beløb. Et produkt, som heller ikke er for dyrt at få fat på eller producere - har I en idé?

Jeg har læst de forskellige blogs og debatter her på Amino, og jeg synes, det er nogle gode spørgsmål og svar, de forskellige kommer med.

Venlige hilsner

Nicolas Kaiser

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 11:25

Hej.

Det lyder spændende. Hvilke brancher syntes du selv er spændende? :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:55

Hej og velkommen til Amino - Det bedste sted på nettet at være :-)

Jeg kom faktisk i tanke om en idé den anden dag. Jeg tænkte, at jeg på et tidspunkt vil give den videre på Amino, og her er jo lejligheden til det.

Efter en koncert gik jeg en af disse mørke aftener sammen med min kæreste hen til min bil. Vi kunne ikke helt huske, hvor vi var parkeret, men så sagde jeg jo, at det smarte var, at jeg kunne låse bilen op med nøglen, hvilket jo også får lysene til at blinke. Vi kunne hurtigt se, hvor den var parkeret. Det fik min kæreste til at sige, at det da kunne være vildt smart, hvis man kunne gøre det samme med sin cykel. Ofte holder cykler jo hulter til bulter fx ved en banegård eller et lignende sted. Det kan tage en evighed at finde den i mørket, men hvis man lige havde en lille knap, man kunne trykke på, som fik et lys til at blinke, så ville det være hurtigt at finde sin cykel. Det kan vel ikke koste alverden og producere, og markedet må være stort.

Nu er idéen givet til dig eller andet. Jeg aner ikke, om det eksisterer, men jeg lovede mig selv at præsentere den :-)

God fornøjelse med denne eller andre gode idéer.

/Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:33

Sælg brænde.

krav: produkt, alle har råd til større/mindre portioner, det er billligt at få fat i eller producere.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 21:01

køb et restparti af et eller andet og prøv dine salgsevner i forskellige salgskanaler. Du vil få en masse erfaringer som du kan bruge til næste skridt

Fra København N
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:15

Hej Tommy,

Mange tak for den gode idé! Det lyder faktisk som noget, der godt kunne komme på markedet.                                     Jeg vil prøve at kigge på det!

Du må sige, hvis du har brug for hjælp, så kan jeg se om jeg kan hjælpe til tilbage :-)

Mvh Nicolas Kaiser

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 09:29

Ja, du kan købe nogle meget meget billige restpartier, og så sælge det :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 13:33

Hej .

Ja billige varepartier er en god måde at lære lidt om iværksætterlivet på.

du er velkommen til at kontakte mig på ch@chmedia.dk så skal jeg nok hjælpe dig med at komme igang :)

mvh Christopher Heilmann

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 19:21

Jeg sad lige og kiggede tråden igennem, og faldt over dit indlæg Tommy :)

Jeg var for nogle år siden med i Young Enterprise projektet, hvor jeg var med til at starte virksomheden EasyLock. Vi arbejdede på at udvikle sådan en lås, men nåede desværre ikke at få et færdiggjort produkt. Vi fik dog lavet materiale, logo, flyers, 3D-tegninger m.m.

Så helt bestemt en god idé :)

Hvis der er nogen der har fået "smag" for denne idé, høre jeg da gerne nærmere :)

God aften.

Vh Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:18

Hej Jesper,

Det lyder da spændende. Jeg tænkte faktisk ikke engang på, at det også havde nået med låsen at gøre. Jeg tænkte bare på at lave en nem lygte eller et lille blik, man kunne tænde med fjernbetjening. Det må være noget lettere, men Easylok lyder jo også meget fedt :-)

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)