Kære Amino´er Jeg er ved at nå til det punkt hvor jeg skal lancere min datingside og synes selv jeg har nogle rigtig fede og gode tiltag, ideer og features til siden, det forhåbentlig kunne resultere i den bliver populær jeg ved godt det er er hårdt marked jeg kaster mig ud i og det bliver ikke nogen nem opgave, men altså, hvis ikke man selv tror på det, hvem gør så!?!!. Mit spørgsmål til alle jer begavede amino´er lyder som følger: Hvad er den bedste måde at starte sitet op på ?(altså få de første kunder gennem systemet) Hvis jeg skal sætte mig i de potentielle kunders sted, ville jeg personligt aldrig tilmelde mig en datingside der ingen brugere har. så altså, hvad er vejen frem?? gratis medlemsskab til de første xxx brugere?? sende en gave ud til de første xx brugere?? Håber der er en masse der har nogle gode forslag, fif og ideer til dette projekt. På forhånd tak Nikolaj |
Hej Nikolaj.
Du har ret i at det er en marked med stærk konkurrence. Men hvis du har en god idé til en twist på konceptet, så er der sikkert også mulighed med en retfærdiggørelse af din nye portal.
En god idé for dig selv, er at bruge noget tid på at beskrive konceptet godt, samt hvordan din portal skal differenciere sig fra de andre.
Min erfaring med udvikling og lancering af portaler, er at det i dette segment, ikke altid er nødvendigt med en desideret forretningsplan for at kunne "sælge" idéen til andre, eller overfor dig selv.
Netop med lancering af portaler, har du fuldstændig ret i, at ingen gider at være med på portal, hvor der ikke findes andre bruger, og netop derfor har jeg haft god succes med uddeling af gratis medlemsskab eller etablering af "reference kunder".
Har du brug for hjælp, så skriv gerne en e-mail på tm@virksomhedsguide.net, eller se mere på www.virksomhedsguide.net
Mvh Thor