Siden bliver bare bedre for hver gang tillykke med det .
Titlen udnyt alle 64 tegn der vises på google giver flere kliks til hjemmesiden , jeg mener denne her <title>Søderberg-indretning - din boligstylist mm. </title>
vidste du har CVR nummer ville jeg ligge det nederste på siden på alle undersider ,evt. lig dit telefonnummer der nederste på siden vidste du vil oplyse det på siden .
Jeg ville ligge mit CVR nummer på kontaktsiden og mit telefonnummer
Ellers er det bare en flot hjemmesiden der er lavet nu
Takker michael, er dog ikke momsregistreret endnu, skal lige have nogen kunder og tjene over 50 000 kr.
Filen .htaccess er din servers opsætnings fil. Men til at lave dine url om, så de bliver søgemaskinevenlige , skal den fil ændres. Prøv at finde ud af hos din hosting udbyder om du har rettigheder nok til at se/redigere .htaccess fil.
Filen .htaccess er din servers opsætnings fil. Men til at lave dine url om, så de bliver søgemaskinevenlige , skal den fil ændres. Prøv at finde ud af hos din hosting udbyder om du har rettigheder nok til at se/redigere .htaccess fil.
Hilsen og God weekend Nazar
Mener jeg har adgang til htaccess fiilerne... men hvad skal jjeg heltt konkret ændre?
En ganske fin side du har fået lavet. Der mangler nok en masse indhold før man kan vurdere om designet er fint nok. Jeg går ud fra at der skal være en masse billeder der viser hvad du kan? Forsiden og de artikler der ligger der er dog ganske fine.
Et par småting jeg dog ville kigge på.
1. Hvad skal delen med "Sidste nye besøgende" bidrage med til dine besøgende? Jeg syntes det er meget plads at bruge på det, og det eneste jeg kan bruge det til er at holde musen hen over linksene med "visited here", og se hvilken side de besøgte.
2. Jeg ville nok sætte noget luft (padding) ind i din "tag-box" i højre side. De andre elementer i højre siden har en margin/padding på.
3. Skal "Home" ikke hedde "Forside" eller sådan i menuen.
4. Kontaktformular er stadig på engelsk.
5. Øverst i højre side er der en "linkbox", hvor der står "Sønderborg indretning" og eneste link er til siden selv. Måske ikke helt nødvendigt?
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
En ganske fin side du har fået lavet. Der mangler nok en masse indhold før man kan vurdere om designet er fint nok. Jeg går ud fra at der skal være en masse billeder der viser hvad du kan? Forsiden og de artikler der ligger der er dog ganske fine.
Et par småting jeg dog ville kigge på.
1. Hvad skal delen med "Sidste nye besøgende" bidrage med til dine besøgende? Jeg syntes det er meget plads at bruge på det, og det eneste jeg kan bruge det til er at holde musen hen over linksene med "visited here", og se hvilken side de besøgte.
2. Jeg ville nok sætte noget luft (padding) ind i din "tag-box" i højre side. De andre elementer i højre siden har en margin/padding på.
3. Skal "Home" ikke hedde "Forside" eller sådan i menuen.
4. Kontaktformular er stadig på engelsk.
5. Øverst i højre side er der en "linkbox", hvor der står "Sønderborg indretning" og eneste link er til siden selv. Måske ikke helt nødvendigt?
Du har helt ret der mangler en masse indhold og billeder, er på vej, sidder dog lige med en nyhedsbrevs opsætning der driller:
Ang. linket så fjerner jeg dette, det var fordi jeg før i tiden havde bloggen som et underdomæne, og så ville jeg linke til hovedsiden, men nu har jeg lavet en redirect fra min index.php fil til denne side/blog....
Home, ved jeg ikke endnu hvordan jeg ændrer men den er på min to-do liste sammen med øvrige oversættelser.