Vi er lige nu i fuld fart med at udvikling en hjemmeside, SportNu.dk. Kort fortalt, så er det en oversigt over alle sportsklubber i Danmark. - http://www.sportnu.dk
Et problem vi har svært ved at komme videre med er, at opdele alle sportsgrenene under sportskategorier, så det passer til sportskategorien. Vi vil gerne undgå at have flere sportskategorier end otte..
Har I forslag til hvad vi evt. kunne kalde vores sportskategorier, så vi bl.a. kunne undgå at have en kategori der hed "Andet", hvori alt det der ikke passer til de andre sportskategorier ligger..
Vi ønsker desuden også at kaste en sportskategori ind for handicappede...
Håber I kan hjælpe os, for vi sidder en smule fast på dette område.
Spændende side, formoder den slet ikke er færdig, for mange klubber mangler jo. Men ellers en glimrende ide.
Umiddelbart tænker jeg at bold og ketchersport kan ligges sammen. Altså i tennis, bordtennis, osv er det jo tennisbolde, bordtennisbold, ja man siger jo selv badmintonbolde, så et eller andet sted er det jo også boldsport alt sammen. Golf hører jo også under bold, i stedet for andet.
Derudover tænker jeg lidt man kunne lave en der hed Acion og kampsport. Altså slå dem sammen. Så har du to ledige, en til handicap og en til ja, så ved jeg ik lige. Men i hvert fald lidt input :)
Billard spil er da boldspil mener jeg , ligges i boldspil
Bowling boldspil , ligges i boldspil
Stavgang er da fitness ligesom aerobic f.eks.
Nu er kategorier 8 til alle sportsgrene for lidt jeg mener , gætter jeg på , tag det ikke så tungt der er flere kategorier , så er der også mere tekste til søgemaskiner måske
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Super fedt at se I har gide at bruge lidt tid på sportnu.dk :)
Jeg skal ud og mødes med it-holdet her kl 14, og jeg har helt sikkert fået nogle gode idéer! Men som sagt tidligere, så synes jeg/vi det er et rigtig svært emne, men det hjælper helt sikkert med jeres input :)
Jeg vil her give min analyse ud fra at kun har set forsiden!
Først. Mega fed velkomst man får fra start ! er helt tosset med det Danmarkskort:) Dernæst så jeg dog gerne at din topbar blev endnu mere enkel... Du skal tænke på at jeg endnu ikke har logget mig ind, så jeg er ikke indenfor murene endnu, og derfor har jeg ikke brug for at vide hvilke sportsgrene der findes i verden. Jeg vil bare vide hvilke der findes i Aarhus området.. Ja, ved du hvad. Nu er jeg nok lidt grov, men synes sku egentlig at du skulle helt droppe topbaren, login delen og især polen om Andy Schelck!
Jeg vil nemlig som besøgende (ikke bruger ) bare hurtigt vide hvilke sportsaktiviteter der findes i det område jeg nu befinder mig i - intet andet..