Har du et ønske til kvalitet af t-shirt (gram vægt)?
Hvis du mailer mig layouts på de forskellige tryk, hvornår du skal bruge dine t-shirts samt evt. hvilke af dine opstillede tyrk der er mest interessant for dig - så skal jeg se på hvor mange tees det kan blive til...!? Evt. et telefon nummer hvor du kan træffes.
christian(@)sun-bay.dk
Mvh
Christian
Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.
...*S*... Du kan nok bumpe ret meget uden svar... _for dit budget er noget skrabet i forhold til alt det tryk du skal have på.. alene i film og opsætning har du allerede brugt for ca. 1500 kr ex moms, og det uden at have set opgaven... For har du noget "ren" tekst eller andet som gør at man med fordel kan køre en farve som stafagefarve, - så har du igen brugt ca. 300 inden du overhovedet er kommet igang - og skal det så ovenibkøbet trykkes på mørk bund, så begynder det at blive uinteressant for textiltrykkerierne.. rådet må være noget digitalt tryk til rimelige penge, - prøv at google det eller eller benyt dig af ovenstående link du fik tidligere..
ved godt budgettet ikke er overvældende, ihvert fald ikke hvis der skal danske hænder i gang.
Havde nok et håb om, at der var en Amino, der i forvejen købte tryk fra Kina, og måske kunne have en mindre ordre med for at hjælpe en med-Amino. T-shirts´ene skal nemlig ikke bruges før juni/juli.
Har du et ønske til kvalitet af t-shirt (gram vægt)?
Hvis du mailer mig layouts på de forskellige tryk, hvornår du skal bruge dine t-shirts samt evt. hvilke af dine opstillede tyrk der er mest interessant for dig - så skal jeg se på hvor mange tees det kan blive til...!? Evt. et telefon nummer hvor du kan træffes.
christian(@)sun-bay.dk
Mvh
Christian
Hej Christian, mangler et af logoerne, men smider dig en mail når jeg har fået det. T-shirts skal først bruges senest medio juli.