Er der nogen der har fundet en måde at vise statiske blokke både før of efter produktvisningerne?
På denne side vil jeg fx gerne have en statisk blok både før produkterne kommer, og neden under produkterne. Men i back-end på Magento er dette ikke en valgmulighed.
Alt kan jo lade sig gøre, men er det også muligt uden en masse tilpasning?
Hvis du åbner app/design/frontend/default/dit_template/template/catalog/category/view.phtml Og finder linje 76, som gerne skulle se således ud: getCmsBlockHtml() ?>, så tilføj den lige efter linje 77, så koden kommer til at se således ud: getCmsBlockHtml() ?> getProductListHtml() ?> getCmsBlockHtml() ?>
Så vil din statiske blok blive vist før og efter produktvisningen... Om det er den letteste metode at gøre det på, ved jeg ikke - Men det virker :)
Jeg har selv lige rykket lidt rundt på kategoribeskrivelsen og den statiske blok, så vidste bare lige hvor man skulle ændre det. Men ved desværre ikke hvordan du får vist to forskellige blokke.
Men måske en anden herinde har en løsning :)
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.