Hej til alle her inde. Jeg skal bruge lidt hjælp Jeg har ikke en klap forstand på det her, så håber på at nogen kan hjælpe
|
Prøver lige igen
Hej til alle her inde. Jeg skal bruge lidt hjælp Jeg har ikke en klap forstand på det her, så håber på at nogen kan hjælpe
|
Prøver lige igen |
Hej Ballonbutikken. Det nemeste for dig, er vel om du finder et lille trykkeri som kan trykke på pap, og så finde nogle små poser på nettet. Hvis du ved hvilken størrelse du vil have dem I, skal jeg gerne prøve at hjælpe. Stativerne ved jeg umiddelbart ikke hvor du kan købe. Men en af vores kunder har lidt samme slags stativer. De har selv fået dem udviklet, og det hjælper ekstremt meget på salget af deres varer, i de butikker som har taget imod en sådanne stander. Jeg har fået lov til at give dig deres kontakt info, så vil de gerne oplyse dig hvor de har fået dem lavet. Jeg sender dig lige en PM med denne info. |
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Salg af emballage www.billigEmballage.dk
God aften http://www.supersellers.dk/ sælger alt til butikker, stativer, kroge, bøgler, skilte, indpakning mm. Dem bruger rigtig mange butikker. Hurtig levering... |
Hej, Supersellers er ret dyre i forhold til meget andet. Jeg har tidligere arbejdet som udstillingsdesigner og butiksdesigner, større projekter og kæder. De ting jeg har været med til at lave har været i større serier. Send mig en besked vedr. dit budget, første 10 også resterende, også kan jeg se hvis det er noget der kan løses. Poser kan bestilles forskellige steder, superseller er meget dyre. |
Syntes priserne på suppersellers er fine. De har en fin service - et stort sortiment. og hvis det kun er et enkelt stativ man skal bruge - ser jeg ingen grund til at bruge for meget krudt på at få et specielt designet, eller noget andet. |
Hej, Du kan prøve Westpack, Jeg bruger dem inden for guldsmedebranchen, der fin pris og god levering. Jeg synes også Supersellers er alt for dyre at bruge. Venligst Flemming Falck |