Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er det spam?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker at kontakte nogle virksomheder med henblik på at få/lave nogle artikler om dem til vores side. Jeg vil gerne kontakte dem via mail, men jeg er i tvivl om det er spam at sende dem en mail og spørge om de kunne have interesse i dette?

På forhånd tak, og god weekend

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:14

Hvis der er blot en lille mulighed for at du kunne tænkes at tjene penge på at have de pågældende artikler liggende på din side er svaret "Ja, det vil være spam at sende dem en mail og spørge"

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:18

Currivie:

Hej

Jeg ønsker at kontakte nogle virksomheder med henblik på at få/lave nogle artikler om dem til vores side. Jeg vil gerne kontakte dem via mail, men jeg er i tvivl om det er spam at sende dem en mail og spørge om de kunne have interesse i dette?

På forhånd tak, og god weekend

Brug telefonen eller send et brev, så er du på den sikre side.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18

Hej

Jeg kommer ikke til at tjene penge på det, jeg ønsker udelukkende at have nogle gode artikler som mine brugere kan få glæde af at læse.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:26

Currivie:

Hej

Jeg kommer ikke til at tjene penge på det, jeg ønsker udelukkende at have nogle gode artikler som mine brugere kan få glæde af at læse.

Har du ingen annoncer på din side?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Jeg har været i et lignende dilemma, men blev enig med mig selv i, at eftersom det ikke var med fortjeneste for øje, var der ikke noget problem.

Selvfølgelig er artiklerne med til at lokke brugere til = indtjening. Men jeg mener ikke det er direkte nok til at falde under markedsføringsloven. Jeg kontaktede virksomheden og de var heldigvis af samme overbevisning. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Nej, ikke endnu

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:17

Kim Bang:

Jeg har været i et lignende dilemma, men blev enig med mig selv i, at eftersom det ikke var med fortjeneste for øje, var der ikke noget problem.

Selvfølgelig er artiklerne med til at lokke brugere til = indtjening. Men jeg mener ikke det er direkte nok til at falde under markedsføringsloven. Jeg kontaktede virksomheden og de var heldigvis af samme overbevisning. :)

Markedsføringsloven er ikke just enig med dig, men hvis der ingen skade skete var det jo fint.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)