Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansøgning om Adsense konto -- hvor lang tid tager godkendelse?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ved jo, at der er mange af jer, der tjener penge på Adsense. Jeg ansøgte om en Adsense konto i torsdags i sidste uge, men har endnu ikke hørt noget. Hvor lang tid kan der gå, og hvis man intet hører, så ser det ikke ud til, at der er nogen support, hvor man kan spørge ind til det?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Tak for det vedhæftede, men problemet med de links er, at der ikke er tale om en egentlig support, men forums med folk, der har ansøgt om - eller allerede har - Adsense.

Hvis jeg intet hører fra Google, har jeg ikke en jordisk chance for at komme i kontakt med dem. På de pågældende forums er der flere "skrækhistorier" fra andre, som har ansøgt om Adsense, men intet hørt. Andre fortæller, at de har ventet i op til 4 uger, etc.

Da jeg ansøgte, fik jeg en besked om, at jeg ville høre fra dem indenfor en uge -- og det var så i går, at den uge udløb.

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Der er ikke andet at gøre, end at væbne dig med tålmodighed. Google bruger ikke det der med kontakt til deres samarbejdspartnere ret med i Adsense-sammenhænge, så der heller ikke rigtig nogle kontaktmuligheder.

Nu har du forhåbentlig tilmeldt en side med noget eksisterende indhold af fornuftig kvalitet? Jeg har nemlig kunnet læse mig til, at Google har strammet en del op på kravene til indholdet af sider, der tilmeldes Adsense-programmet?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

Tak for dit svar.

Jeg har fornyelig oprettet en profil inde på det, der hedder Hubpages, hvor langt de fleste har Adsense på deres sider (kaldet hubs derinde). Derfor ville jeg umiddelbart ikke tro, at der skulle være nogle problemer med at blive godkendt. Jeg overholder naturligvis de gældende regler for henholdsvis Google Adsense og Hubpages.

I en forhåbentlig ikke al for fjern fremtid skal jeg så tilmelde mit kommende musikanmelder-site soundspectre.com til deres Adsense program. Men jeg tænkte, at det var en meget god måde lige at få afprøvet hele processen igennem Hubpages, hvor jeg også har tænkt mig at skrive hubs i fremtiden.

Jeg har indtil videre ganske vist kun fået skrevet en enkelt hub, men når man tilmelder sig, skal man faktisk bare skrive adressen på hovedsitet, altså www.hubpages.com, så jeg tvivler på, at de kigger på min ene hub. Men jeg er ikke sikker.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Tak for linket, dét kunne måske godt være en måde at "trænge igennem" på!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen, der kan sætte et maks tidsrum på, hvor lang tid, de har været ude for, at der gik, før deres Adsense account blev godtaget? Desværre kunne Ingen af de ovenstående links  bruges.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Thomas

Har du fået din konto godkendt nu ?

Ved godt tråden er gammel

 

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fik du godkendt din AdSensekonto??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)