Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til at lave hjemmeside, HTML, SEO og hvad der ellers skal til

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 8860 Ulstrup
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Det er altså fedt, at man har dette forum i opstartsfasen af sin virksomhed - Super initiativ af Martin..!!

Er ved at starte smedevirksomhed op, og er blevet skoddet af en der havde lovet at hjælpe med hjemmesiden.

Har ikke selv styr på dette fagområde, så håber der melder sig nogle interesserede med styr på sagerne.

Det kunne være fedt, hvis du kom fra midt/østjylland, så vi lige kunne mødes for at afklare jobbet. Har et design siden skal passe til, og det er ikke noget vildt indviklet med webshop eller lign. - bare info til at starte med.

Må lige sige, at i kraft af mit fag er omkostningsrigt at starte op i med maskiner og værktøj, ja så har prisen også lidt betydning. - Til gengæld håber jeg på vedvarende samarbejde som firmaet vokser.

Har domæne hostet hos surftown

På forhånd tak

Hilsen Dennis

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:21

Hej

Jeg laver ikke andet - du kan kontakte mig på mecci@live.dk som også bruges som msn.

Jeg har billige priser inkl CMS - hvor du kan rette online.

Du har også muglighed for at kontakte mig på livechatten på www.mecci.dk

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 01:17

Hej Dennis Piil Nørgaard

Focus2web har sendt dig en pm

/Maibirtt NIelsen

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 09:31

Hej Dennis,

Vi bor i Storkøbenhavn men vil gerne hjælpe dig. Du er meget velkommen at sende e-mail: info@intellweb.dk

Hilsen

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:57

Jeg stod i en lign situation (også i håndværkerbranchen) for et par år siden og forsøgte mig med halve løsninger! spild af penge.

find ud af om din hjemmeside skal skaffe dig kunder eller om den skal agere visitkort! hvis førstnævnte så tal med www.strategen.dk (har jeg selv brugt) hvis sidst nævnte så brug en templat (skabelon) det må de have hos surftown (gratis)! så sætter du bare dine kontakt informationer ind og et billede!

med de to valg muligheder så får du det rette værktøj til den rette pris! jeg syntes ihvertfald ikke du skal betale penge for en side som blot er en kontakt/info side (1 side) brug heller rigtig mange penge på at få en fed og funktionel side når du ønsker at generere kunder online! alt andet er spild af penge, udfra mit synspunkt.

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 11:21

omar:

Jeg stod i en lign situation (også i håndværkerbranchen) for et par år siden og forsøgte mig med halve løsninger! spild af penge.

find ud af om din hjemmeside skal skaffe dig kunder eller om den skal agere visitkort! hvis førstnævnte så tal med www.strategen.dk (har jeg selv brugt) hvis sidst nævnte så brug en templat (skabelon) det må de have hos surftown (gratis)! så sætter du bare dine kontakt informationer ind og et billede!

med de to valg muligheder så får du det rette værktøj til den rette pris! jeg syntes ihvertfald ikke du skal betale penge for en side som blot er en kontakt/info side (1 side) brug heller rigtig mange penge på at få en fed og funktionel side når du ønsker at generere kunder online! alt andet er spild af penge, udfra mit synspunkt.

Mvh Omar

Hej Omar

Du har naturligvis også muglighed for at få en skabelon hos one og bla bla bla, dog er da også en masse ulemper ville jeg sige efter min personlig erfaring.

For det første så er det lidt svære at rette til i de store webhotelleres editor - og naturligvis lettere som et CMS som Joomla,Drupal,Wordpress.

Og når først SEO kommer med i spillet så går det helt galt - da der er en hulens masse ting man skal rette op på for at få den godt SEO optimeret ,og hvem ville dog ikke ligge på en god placering?

Hjemmesiden skal fremstå professionel og overskuelig, det giver et professionelt indtryk af virksomheden også på nettet !

Du mener vel ikke at en kæmpe stor virksomhed som MT højgaard skal have en skabelon fra Surftown, fordi at de ikke arbejder på Nettet?.

omar:

med de to valg muligheder så får du det rette værktøj til den rette pris!

Du får et elendigt værktøj som du skal i krig med i bund og grund og + så skal du gerne have lidt erfaring med HTML/CSS også -  så du kan få de rigtig placeringer i kildekoden.

Prisen er okay, men du får dog også en billig Skoda fra 80"erne iforhold til det ny modernet 2010"er.

Men Dennis få set på tingene og find ud af hvad du i virkeligheden gerne ville, hvis det er en info side så syntes jeg den skal fremstå professionelt i første Øjekast.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:24

Jeg bor i Aarhus og du er hjertelig velkommen til at komme forbi til en kop kaffe og en uforpligtende sludder om hjemmesiden.

Du kan læse mere om mig og mit arbejde på mit firmas hjemmeside, hvor du også finder mine kontaktoplysninger og et lille udvalg af mine referencer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:35

Arlo:

Du har naturligvis også muglighed for at få en skabelon hos one og bla bla bla, dog er da også en masse ulemper ville jeg sige efter min personlig erfaring.

Og når først SEO kommer med i spillet så går det helt galt - da der er en hulens masse ting man skal rette op på for at få den godt SEO optimeret ,og hvem ville dog ikke ligge på en god placering?

Vil du ikke uddybe hvad ulempen er hos One.com i forbindelse med SEO?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:16

Hej Dennis,

Du skal være velkommen til at kontakte mig på michael@skalspc.dk eller på tlf. 5124 2461 så kan vi sagtens finde en løsning der passer dig. Jeg holder til i Viborg, så vi kan sagtens tage et møde og få afklaret tingene.

Fra 8860 Ulstrup
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:56

Tak til alle jer der har budt ind på min opgave. Jeg har opdaget, at jeg selvfølgelig skulle have opslået den under freelance, men jeg er da sluppet for de negative kommentarer jeg ofte har set i andre tråde - Det er jeg meget glad for..!! 

Selvom jeg ved det er arbejde til jer, synes jeg aligevel det er flot i tager jer tid til at give de mange uddybende svar...

Jeg er lige ved at få afklaret det sidste omkring et tilbud fra et par stykker, så glæder mig til at få en god og funktionel side lavet

Håber jeg kan gengælde hjælpen til nogle andre med mine evner på et tidspunkt..!!

Med venlig hilsen Dennis

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)