Vi har lavet en online vagtplan - der automatisk laver en vagtplan pa 10 sekunder. Vi tilbyder 10 dages gratis test, ingen binding, ingen BS...
Jeg startede i sin tid som bar chef for en virksomhed og var temmelig traet af at lave vagtplaner, og mente at de tilbud der fandtes paa nettet var voldsomt dyre eller ret daarlige idet de ikke var fuld automatiske. Derfor gik jeg sammen med en af mine venner i gang med at lave http://www.minevagter.dk/
Vi er kommet en del videre og har har endda faaet fodfaeste i USA. Saa skriv endelig hvis du har brug for lidt feedback om hvordan det er at slaa sig ned i USA - verdens stoerste marked! Let har det ikke vaeret, men det har f..... vaeret sjovt! :-)
Kan eventuelt foreslå dig en partner der besøger café restaurationer m.v. hvis det har din interesse. Måske de kan lave et godt indsalg mod provision eller lignende.
Dette er vores basis modul - hvis der er behov for vores HR modul med syge dage, fravaer osv. har vi andre priser som til passes den enkelte virksomhed.
Mht sproglige fejl, saa er jeg jo nok skyldig. Men vi havde dog haft en skribent hen over hele sitet. Jeg vil dog lige vende tilbage med dette. Takker!
Martin, jeg bemærkede det med priserne fordi jeg ikke kunne finde dem på websitet, hvilket må være en fejl. Det er altafgørende for mange mennesker at de kan se en pris med det samme i stedet for først at skulle kontakte firmaet.