Hej Alle aminoer Her kommer lige endnu et spørgsmål vedr summa. Selvom man skulle tro at der var svaret på alt vedr summa med alle de tråde der er på forummet. Jeg er lige ved at starte mit firma og sidder og kigger på hvilket regnskabsprogram jeg skal bruge, og har efterhånden fået kigget en del tråde igennem herinde og læst meget godt og skidt om de forskellige programmer. Og sidder nu og kigger på Summa's feature liste under varer, og som jeg læser det skal jeg mindst benytte professionel for at kunne oprette varer. Men hvis jeg kun køber standard versionen skal jeg så sidde at taste varerne hver gang jeg skal lave en faktura??? Som jeg læser det i feature oversigten kan man heller ikke oprette faktura, tilbud mv. i standard versionen, er det korrekt?? Og for at kunne lave faktura som PDF filer skal jeg tilkøbe et program og så ender man i 2000-2200 ex moms hvis man skal have pro versionen, hvilket er mere end hvad jeg håbede på at skulle bruge til regnskabsprogram. Men hvilke programmer skal jeg så overveje, vil gerne bruge lidt penge på et regnskabsprogram men helst ikke alt for meget. Håber der er nogen der har nogle gode input for jeg aner ikke lige nu hvad jeg skal vælge og jeg skal snart til at bogføre.
|
Du skal ikke købe noget særligt program for at lave pdf-ere. Dels kan man få dem gratis og dels er der i den nye version af SummaSummarum en rigtig god automatisk pdf-faktura-til-e-mail-funktion.
Hvis du skal have varekartotek men uden lagerstyring, skal du bruge SummaSummarum Pro til kr. 1780,00 ex. moms. Standardversionen har ikke fakturamodul. Men køb det ikke, før du har prøvet: Prøveudgaven er gratis og rækker til knap 100 bilag.
Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk