Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C/O adresse hos transport/lager virksomhed søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et svensk firma i Malmø som sender mange varer (tøj) til Danmark med Post DK.

Vi skal have en dansk returadresse (krav fra Post DK) til vores danske kunder, så vi søger en dansk transport/lager virksomhed, hvor vi kan have et "bur".

som kan tage imod vores returpost fra Post DK.

Det drejer sig om ca 1-2 små pakker dagligt, så vi skal bare have et "bur" i kan smide det over i.

Så kommer vi selv og afhenter et par gange om ugen.

Det skal helst være på Amager, Brøndby, Glostrup, Herlev eller deromkring.

Det er VIGTIGT at Post DK kan afleverer post hos jer HVER dag!!!

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:18

Hej,

CS Logistics holder til i Kastrup og kan være en mulighed.

Venligst kontakt mig på 27834402 eller send en e-mail på ki@cslogistics og vi kan kigge på opgaven.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:45

Hejsa!

Her kan jeg helt klart hjælpe jer.

Jeg er ejer af Brandt Logistics og bor Privat i Malmö, så jeres returpakker kan i få leveret i Malmö samme dag/aften som jeg får dem ind hos mig.

Vi er beliggende i Søborg.

Send mig en lille besked på martin@brandt-logistics.net - så er jeg sikker på vi kan finde ud af en fordelagtig løsning.

Fortsat god weekend.

Med Venlig Hilsen

Martin Brandt Nielsen

Brandt Logistics

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:40

Hej du er velkommen til at kontakte mig på 29290203 vi ligger i Hvidovre lige ved motervejen til Sverige

Mvh Michael

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:14

Hos City Self Storage Sydvest beliggende på Bådehavnsgade 42, 2450 kbh Sv. Har i mulighed for enten at have en postadresse/pakkeadresse for 85,- kr. pr. måned. Eller alternativt at have et rum afhængigt af størrelsen fra 199,- kr. pr. måned og så tilkøbe varehåndtering (modtagelse og afsendelse af varer) for i dit tilfælde for et prislejde på 250,- kr. pr. måned. Hertil har du naturligvis adgang til dine ting fra kl 6-22 alle ugens syv dage inkl. søndage og helligdage.

Vi er godt belliggende i forhold til motorvejen til sverige samt 10 minutter fra broen, og 10 minutter  fra KBH centrum. Hvilket gør os især attraktive for mange sælgere og virksomheder.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:23

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)