Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til virksomheden..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude..

Mig og min ven (vi går begge på handelsskolen og er henholdsvis 17 og 18 år)har længe siddet og snakket om vi ikke skulle starte en virksomhed, men vi manglede bare lige idéen, men i dag fik vi den så..

Selvom det er set før, så håber vi at det kan komme op at kører..

Vi vil producere T-shirts og andet tøj, men mest T-shirts og trøjer, men også poloer og andet..

Vi vil have vores eget mærke, og ikke bare et såkaldt ”reklame” tryk..

Vores eget brand og mærke i nakken af vores produkter, derudover vil vi meget gerne have at det ikke skal blive alt for dyrt at producere disse T-shirts, da vi skal fungere som en grossist faktisk..

Vi ønsker selv at designe vores tøj, men vi skal have produceret det af nogle som har forstand på det og som er fra Danmark, og vi vil også gerne have at vi måske kan få et godt og solidt samarbejde med en potentiel leverandør.

Vi skiller måske en del krav, men vi har sagt fra starten at vi ønsker høj kvalitet og at det er en lidt dyrere luksusvare.

Kvaliteten skal være god, evt. produkter med 100 % bomuld og den slags, og at vi kan sætte vores særpræg på tøjet via designet,

Det eneste vi mangler er bare at få en leverandør, som vi kan arbejde sammen med og som vi kan få et tæt samarbejde med, og også udvikle sammen med.

Hvis der er nogle som kan hjælpe os vil vi meget gerne høre nærmere idet at vi er meget interesseret i at dette skal lykkes. Og hvis vi så kunne få nogle henvendelser og måske prøve at få nogle forskellige prøve tryk inden vi træffer en afgørelse. Vi håber på god feedback.Big Smile

Skal dog lige siges at vi som så mange andre unge og studerende ikke har lommen fuld af guld, så vi har begrænset startkapital, som gør at vi ikke kan bestille så meget fra start, men vi er villige til at ofre nogle penge i selskabet.

Med venlig hilsen

Martin & Nicolai

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i overvejet hvordan i vil distribuere det?

En mulighed er jo at have en webshop, men jeg må indrømme jeg tvivler på at det i sidste ende ville give så meget salg.. Men her kunne i starte op næsten gratis, OG i kunne teste ideen at investere for mange penge..

Husk at det er et overfyldt marked, hvor I skal differentiere jer på en eller anden måde.. Men før i starter på noget få styr på jeres distributationsvejs.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)