Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af platform - Magento eller SUMOShop.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Vi står og muligvis skal skifte platform på vores shop, da vores nuværende ikke lever op til vores krav/behov.

Jeg har indkredset valget til enten Magento eller SUMO Shop.

SUMOShop har jeg set mig forholdsvis varm på, da det virker som en fleksibel løsning, hvor mulighederne er mange. Nogle der har erfaringer her, eller hørt noget fra andre? Jeg har haft kontakt med en af butikkerne der anvender systemet, og de er meget tilfredse med det.

Vedrørende Magento  er min viden relativ begrænset omkring, men virker som en platform der har vundet stort indpas hos mange. Jeg har tidligere hentet deres demo version af backend delen, for at kigge lidt nærmere på det, men jeg vil samtidig også gerne høre nogle råd og få noget vejledning fra fagfolk. En af mine absolut favorit shops, engelske Endclothing, er i hvert fald baseret på ovenstående.

Vi vil nødig bruge tid, kræfter og penge på at (igen) vælge en forkert løsning.

På forhånd tak.

-Anders

Tilmeldt 28. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:54

Jeg står også også og skal vælge shop, og vil også gerne høre lidt om SUMOshop. Er dens SEO god nok osv. Og hvordan mht. automatik og kasse/lagerstyringssystem??

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:09

Har aldrig hørt om SUMO shop før. Hvad er det lige der gør at du holder det op i mod Magento?

SUMO Shop ser ud til at være en proprietær løsning fra en lille dansk virksomhed, mens Magento er open source og kæmpe stort med tusindvis af udvidelser. Enterprise versionen anvendes af nogen af de største virksomheder i verden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:12

Jeg ville også vælge Magento.. Hvis du har brug for lidt mere info er du velkommen til at skrive.. Så kan du få svar på om Magento opfylder alle dine krav.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 28. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:19

Tak for jeres svar :-)

Sumoshop er billigt, de har et jeg skal bruge for at komme i gang med det samme og de har nogle gode referancer til tøjshops.

Magento ser jeg som dyrere? Men ja, jeg tror da også på at det er flot og holbart design. Men hvor finder jeg det til en fornuftig pris? Og hvolket kassestyringssystem kan det arbejde med? Jeg foretrækker jo Navision, da vi har det i virksomheden i forvejen. Problemet er, at jeg har en fysisk butik, hvis lager webshoppen SKAL kunne tale sammen med. ???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

har du eventuelt overvejet redSHOP ?
Den er bygget over Joomla! og dansk udviklet.

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:29

Hej webshopmenow 

Hvis du bruger Microsoft Dynamics NAV, så kig på vores Navision / Magento Integration . Vi tilbyder også et Retail løsning som Add-on løsning til Navision. Med dette setup sikrer du, at butik og shop altid har aktuelle lagerstatus.

Send os en e-mail, hvis du ønsker at høre nærmere om vores løsninger.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:51

webshopmenow:

Sumoshop er billigt, de har et jeg skal bruge for at komme i gang med det samme og de har nogle gode referancer til tøjshops.

Magento ser jeg som dyrere? Men ja, jeg tror da også på at det er flot og holbart design. Men hvor finder jeg det til en fornuftig pris? Og hvolket kassestyringssystem kan det arbejde med? Jeg foretrækker jo Navision, da vi har det i virksomheden i forvejen. Problemet er, at jeg har en fysisk butik, hvis lager webshoppen SKAL kunne tale sammen med. ???

Hvad er billigt? Vi kan levere en køreklar unikt designet Magento shop til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway første år. http://getashop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:12

Tja.. på den lange bane er Magento jo billigere end de mange løsninger hvor du betaler X antal kroner pr. måned. Derudover tror jeg måske det er bedre at bruge et kendt og international løsning da der findes utrolig mange extensions. Det kan nemlig blive dyrt hvis det skal programmeres fra bunden.

Vh

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:31

Man bliver jo svimmel af bare at scrolle ned igennem SUMOSHOP prislisten hehe - det kan blive meget dyrere end nødvendigt.

Du kan se på templates på:

www.templatemonster.com

og så købe nogle af ydelserne som der tilbydes her i tråden eller omvendt bare bede om et tilbd på noget der svarer til det du ser og vil have.

Sumo tror jeg bliver dyrt i længden - men jeg har ikke hold i det, men tilslutter mig rasmus´s udtalelser omkring Open Source

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)