Kære Amino, Vi står og muligvis skal skifte platform på vores shop, da vores nuværende ikke lever op til vores krav/behov. Jeg har indkredset valget til enten Magento eller SUMO Shop. SUMOShop har jeg set mig forholdsvis varm på, da det virker som en fleksibel løsning, hvor mulighederne er mange. Nogle der har erfaringer her, eller hørt noget fra andre? Jeg har haft kontakt med en af butikkerne der anvender systemet, og de er meget tilfredse med det. Vedrørende Magento er min viden relativ begrænset omkring, men virker som en platform der har vundet stort indpas hos mange. Jeg har tidligere hentet deres demo version af backend delen, for at kigge lidt nærmere på det, men jeg vil samtidig også gerne høre nogle råd og få noget vejledning fra fagfolk. En af mine absolut favorit shops, engelske Endclothing, er i hvert fald baseret på ovenstående. Vi vil nødig bruge tid, kræfter og penge på at (igen) vælge en forkert løsning. På forhånd tak. -Anders |
Jeg står også også og skal vælge shop, og vil også gerne høre lidt om SUMOshop. Er dens SEO god nok osv. Og hvordan mht. automatik og kasse/lagerstyringssystem??