Hej Aminoer Min virksomhed er nu kommet til et punkt hvor jeg ikke længere kan følge med selv. Derfor skal der ansættes en til at varetage email support på en række websites. Efter et jobopslag på jobnet er valget falget på en 18-årig gut, som passer godt til den profil jeg søger. Jeg har dog nogle områder jeg gerne vil have lidt input til: 1. Løn Der vil primært blive arbejdet hjemmefra, hvorfor timeløn er lidt 'bob bob'. Har overvejet enten fast løn, eller en slags provision afhængig af antallet af sager der håndteres. Begge har sine fordele og ulemper. Påtænker mig at give løn vha. Danløn som jeg i forvejen benytter til mig selv. En 18-årig's mindsteløn er omkring 100 kr / timen. Er det også niveauet når man er ansat i kundeservice? Nogen med erfaringer? :) 2. Kontrakt
Har du andet input, så modtages det meget gerne :)
|
Hvor mange timer er der tale om (over/under 8 timer ugentligt)? Det betyder en hel masse for, hvor mange rettigheder, den ansatte har.
Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk