Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til SEO og dublicate content

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
jeg har for et par uger siden lagt mig nye site op www.ngg-int.com vi handler med kasseapparater integreret med økonomisystemer.

i den forbindelse havde jeg fået følgende problem, at sitet til at starte med lå på en anden URL, og desværer var blevet indexeret.

at sitet havde sprogstyring hvilket gjorde at den svarede på flere url´er,

Disse ting er jeg nu ved at ha fod på, men har følgende spørgsmål

det gamle url www2. er sat til at lave 301, sider den ikke kender får fejl 500
er dette godt nok ?

Alle nye sider er sat op med Url rewriter so alle gamle urler skulle blive redirecret med 301 til den nye URL
(har stadig lidt problemer med forsiden, men det arbejdes der på)

Hvordan kan jeg se om Google "straffer" sitet for at der i en tid har været dublicate content ?

Hvis der er nogen der sidder med et DNN site og har samme problemer
så findes der et modul der hedder URLMaster lavet af et firma der hedder www.ifinity.com.au

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:14

Hej Jacob,

Hvis du nu har fået løst alle dine duplicate content-problemer, så arbejd videre med siden og se fremad i stedet for at bekymre dig over, hvad der skete, mens du havde duplicate content overalt. Prøv at lade være med at bruge energi på at tænke over noget, der alligevel ikke bringer dig fremad.

Hvis alt er i orden nu som du beskriver det, skal Google nok finde ud af på et tidspunkt, at alt dit indhold kun ligger et sted. Så ud over stepperne. Optimér mod dine søgeord, hold øje med dine statistikker og skaf din nogle links.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:43

Hej Frant.
Dvs backlinks og trafik.
og så ikke kigge så meget på hvad der har været sket ?

jeg kan se på min keyword statestik at jeg bevæger mig stille og roligt fremaf så noget må da virke :)

Tak for svaret
ps. havde bare forstået det sådan at man skunne gøre alt for at få alt 100% i orden ellers ville google "Straffe hårdt" eller ignorere ens side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)