Godaften jeg bliver nødt til at stille et par spørgsmaal. Er ved at prøve at give titler til sider, meta beskrivelser, meta keywords til min side. Har ogsaa faaet at vide at Google nu "straffer" sider med for lange Url's saa skal ogsaa til at prøve at gøre dem kortere. Siden er paa fransk og engelsk hvor den franske er valgt til hovede sproget/siden. Jeg bruger op.dk's http://tools.op.dk/page-seo-analysis.php til lige at tjekke op paa hvordan det kommer til at se ud.
jeg har ændret den franske del og er nu ved den engelske. Det undre mig at selvom jeg ændre meta beskrivelse og titel paa en kategori i engelsk og derefter tester linket i op.dk's side er det den franske version/tekster der kommer frem?? Naar jeg kikker paa Url'erne fra den engelske side saa staar Url'erne paa Fransk? Skal de ikke være paa engelsk? Jeg synes jeg havde flere spørgsmaal men kan ikke lige komme paa dem nu, saa dem faar i senere ;-) Jeg takker hvis der er en som kan vise mig lyset :) mvh anders ps; produktet "face cream" (engelsk side) ser helt gal ud i beskrivelsen paa www.op.dk's side test. Er det noget jeg skal tage mig af eller skal jeg bare se bort fra det?
|
Anders Sorensen:Naar jeg kikker paa Url'erne fra den engelske side saa staar Url'erne paa Fransk? Skal de ikke være paa engelsk?
Desværre kan et produkt kun have en url (også selvom varen findes i flere forskellige butikker/sprog).