Hej Amino'er. Jeg overtog siden for 3 måneder siden www.online-models.dk men grundet fokus på andre forretningsområder har jeg nu valgt at kaste håndklædet i ringen med siden. Men jeg syns det er en skam hvis der ikke er nogle derude der kan give denne side det fokus den kræver. - 813 oprettede brugere her af 470 kvinder og 343 mænd. Der kommer stadig nye brugere daglig, selvom siden slet intet fokus har fået fra min side de sidste 3 måneder. - Mellem 200 og 800 unikke besøgende om dagen målt via chart.dk - Der medfølger en Facebook profil med pt. 2.359 venner på og en fan-klub med p.t 799 venner på. - Sitet er gratis at benytte med der er sat et "VIP system" op til sitet, så man kan ta' penge for brugerne opretter sig eller får flere funktioner, hvad man nu har lyst til. Min plan var at ta' penge for brugere i 2010. - Der er udarbejdet komplet nyt design til siden. Der mangler bare en med den tekniske kunnen til at implementere dette. Design udarbejdet for 20.000,- medfølger. Designet var et af de tiltag vi ville have lagt på siden. - Om Online models siden - Gratis mødested for modeller, fotografer og stylister. Hvis du er caster kan du også oprette castings, eller opslå modeljobs hvor du søger modeller, stylister eller fotografer. Et utal af muligheder i mange forskellige kombinationer. Deltag i debatter. Få gode råd til hvordan du kan forbedre sin modelkarriere, eller snak med andre stylister om det nyeste indenfor hår og makeup. Opret fotograf, stylist eller model porfolio's. Få eksponeret dine billeder og bliv spottet. Denne side er for ham eller hende der går med drømmen om at blive model! Herunder kan i se det nye design der er udarbejdet. Kunne denne side have din interesse vil jeg meget gerne høre dit bud.
Med venlig hilsen Simon Falentin Olesen +45 21 40 00 42
|
Hej Simon,
Jeg vil ikke byde i blinde, så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvad forventer er en fair pris?
Med venlig hilsen
Casper Schneider