Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Store problemer med at uploade billeder til min hjemmeside....hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bokser stadig rundt med min nye hjemmeside og er ved at blive vanvittig. Skal have lagt en hel del billeder ind, men for det første er de svære at manøvrere med (trække i, uden at blive aflange mm), for det andet er de næsten ikke til at få placeret præcis hvor jeg vil på siden, og for det tredje, ser det helt tåbeligt ud, når jeg  går fra webcreator (som det hedder hos One.Com) og ud på i.e. eller firefox for at tjekke min side.

Har forsøgt at google mig frem til en løsning, men støder egentlig mere på folk der sagtens kan sætte billeder ind, uden problem???

Er der en god forklaring, eller en måde at løse problemet på? har før været godt tilfreds med One.Com., men det er vist snart slut.

Håber at høre fra jer.

Nanna

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nanna

Det er ikke altid lige at anbefale at bruge hosting selskabernes værktøjer til sådanne til. Jeg vil sige one.com ikke har noget med dit problem at gøre, det er nok mere opbygningen af din side som kan være problemet.

Billede behandling her kan du ikke bare trækker billederne som du vil men skal have dem i en editor for billeder hvor du angiver størrelse på dem.

Du er velkommen til at skrive eller ringe til mig så skal jeg prøve hjælpe dig i telefonen :)

/allan

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 16:56

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 16:57

Ups, der røg et meget kort svar retur.

Tak for din hjælp. Jeg sender dig en pm om lidt.

:-) Nanna

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 22:47

Smile Så er jeg ved at være klar med min nye hjemmeside. Fik stor hjælp i form af tlf. support fra Design YOU....stor tak til dig Allan.

Så.....er der andre der har bøvl med at oploade billeder hos One.Com, så bare ring til mig:-) Jeg har vist helt styr på det nu.

Nanna

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:35

NannaP:
stor tak til dig Allan.

Selv Tak Big Smile

/allan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)