Jeg overvejer at lave et site - har tidligere drevet et lignende, har erfaring med indholdet, så jeg ved det vil holde.
Det skal være et online magasin med en del muligheder for brugerne, og der vil være cirka 9-12 nyheder om dagen. Jeg overvejer at lave sitet i Wordpress, og gøre brug af gratis tjeneste til film, billeder og andet (YouTube, Flickr, Twitter, Facebook etc).
Kan det lade sig gøre, eller er jeg helt væk?
Får nok også brug for en debatmulighed for brugerne
Jeg har bare aldrig tidligere arbejdet med systemet. Har dog arbejdet med PHPFusion, Joomla etc, så har lidt erfaring med sådanne systemer. Kan du linke til et stort magasin ? En ting jeg er nervøs for er om nyhederne drukner oveni hinanden
Yderst interessant - og meget brugbare links! Det vil jeg se lidt nærmere på. Er wordpress velegnet til at inddrage brugerne - altså jeg kender godt kommentarsystemet, men kan man flette forum + replikboks ind?
Yderst interessant - og meget brugbare links! Det vil jeg se lidt nærmere på. Er wordpress velegnet til at inddrage brugerne - altså jeg kender godt kommentarsystemet, men kan man flette forum + replikboks ind?
På wordpress.dk bruger de bbpress til forum system, det fungere rimelig godt faktisk.