jeg skal have trykt 800 billetter med fortløbende numre. jeg har ikke haft held af at finde et trykkeri der har kunnet hjælpe mig med dette lille opslag. er der eventuelt nogle der har ideer til hvordan man alternativt kunne gøre det, mange står jo af når det kommer til det med de fortløbende numre.
kender i nogle trykkerier der kan klare det?
Hvis du kan levere billetterne så kan du bude ind på opgaven her: http://www.amino.dk/tryk/user/-2147483596_800_billetter_med_fortl%C3%B8bende_nr.aspx
Vil du ikke hellere have dem lavet med stregkoder og så et bagvedliggende system så du kan scanne dem ved indgangen?
Så prik gerne til mig på tlf 70 20 47 20.
Vi kan naturligvis også sørge for at få dem trykt til dig samtidig, 4/4 på begge sider så du f.eks. kan sælge bagsiden som reklame til en sponsor eller tilsvarende.
Du kan læse lidt mere om hvad vi kan på www.safeticket.dk - Og ja, vi finder naturligvis en skarp Aminopris til dig hvis det er!
1000 styk billetter, størrelse: 170x55, 4+4 tryk, med laminering på en side, nummerering (obs: de kommer desværre ikke til at ligge i nummerorden når i får dem, da de bliver nummereret før de bliver lamineret og skåret ud), perforering, leveringstid: 10-12 hverdage (puljetryk): 1799 kr inklusiv levering.
Hej janus tak nu har jeg da i hvertfald et udgangspunkt. det lyder meget rimeligt kan du lave det billigere hvis vi blot taler 800 styk og vil du give mig en pris på 4+0 tryk, du kan sende det i en mail til info@webco.dk