Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilpasning af WP template

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Er der mon nogen der kan hjælpe? Jeg skal have et nyt site til WideEyes og vores panoramabilleder.

Jeg har haft kontakt til 2 herindefra. Den føste leverede absolut ingenting, og den anden har først tid om 3 uger, så nu prøver jeg igen.

Designet kender jeg - da jeg er blevet stærkt inspireret af et template jeg har fundet på templatemonster.com Men det skal tilpasses, og da det er ret simpelt, så ved jeg ikke om det kan betale sig at tilpasse templatet eller lave opsætningen fra bunden? Jeg er egentligt også ligeglad med om det bliver et WP template eller et Joomla.

Det er dette template: http://osc3.template-help.com/wordpress_21484/

Et par af rettelserne er:

1) Topbanneret skal skiftes ud med et panoramabillede

2) Menuen med undersiderne skal flyttes ned under panoramabilledet og være i knap form

4) Forsiden skal ikke have spalten til venstre. Det skal de andre sider dog.

5) skriftfeltet til højre skal være i 2 spalter.

Lad mig vide hvad du synes / tror er den bedste/letteste/billigste fremgangsmåde.

Hilsen Morten

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:18

Køb ren argan olie her

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:23
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:25

Det virker fint, - det er bare meget lang tid om at åbne, - men ellers ved jeg absulut ingenting om det du spørger om....;-)...Der er nok gået "amino-virus" i den, for svartiden er næsten ligeså lang som den har været på Amino de seneste dage,,,,;-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:58

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Lagersalg123 - JEN:

Hej Jen

Ja det er den jeg mener. JEg prøvede bare at linke direkte til en live demo af templatet. Det lykkedes altså ikke. Tak for hjælpen Smile

Hilsen Morten

Hej Morten

Hvis ikke du får løsninger du ønsker, så kan du se mere her:

http://www.artisteer.com/

Det er ekstremt nemt at bruge og har forskellige platforme.

Køb ren argan olie her

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:02

En mere detaljeret beskrivelse af projektet kan selvfølgelig sagtens gives. Men dette er blot nogle af hovedpunkterne, som forhåbentligt kan give en ide om hvad det er jeg leder efter.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:39

Med så mange på Amino, der beskæftiger sig med hjemmesider, så undrer det mig godt nok at der ikke er nogen der kan hjælp mig????? Huh?

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:41

Jeg kan da godt tage opgaven.

Skal det være en blog, siden det lige er WP du efterspørger.

Og nogen grund til det lige er den template?

Hvad er budget? Pm. mig Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 18:40

Hej Morten.

Kontakt mig på st@sithoweb.dk. Så kan vi finde ud af en god pris  :)

Vh.
Simon Thomsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:53

Swon:

Jeg kan da godt tage opgaven.

Skal det være en blog, siden det lige er WP du efterspørger.

Og nogen grund til det lige er den template?

Hvad er budget? Pm. mig Smile

Hej Swon

Jeg er egentligt ligeglad om det er WP eller Joomla. Det skal bare være et godt kendt og gennemtestet CMS system, der er let at bruge, fleksibelt, og kendt nok til at det aldrig er et problem at finde nogen der kan ændre i sitet.

Det jeg er på kig efter er et simpelt design, der ser lækkert ud. Dvs. hvor der er kælet for detaljerne med bløde hjørner i boksene etc.

Det er faktisk en kopi af http://www.tourdeforce360.com/index1.html som jeg er ude efter. Forskellen er at det skal være på dansk, og så skal layouttet have et løft, da ovenstående eksempel rent designmæssigt stinker langt væk af 1990'erne......

Jeg har et åbet tilbud (men pga. tidspres har firmaet først tid om et par uger) på ca. 2000,- og da der blot er tale om en tilpasning af et template, så regner jeg med at det kan klares for dette beløb.

Hilsen Morten 

p.s. jeg skal måske lige pointere at sitet ikke skal bruges som blog, men som firma site hvor jeg skal promovere mine 360grader panoramabilleder Det er derfor vigtigt at sitet kan køre både flash, java og andre multimediefiler.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)