Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg YouTube "skærmen" sat ind på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej md jer

Jeg vil gerne have Youtube "skærmen" sat ind på min hjemmeside, for at give læserne mulighed for at se og input og inspiration via små klip fra YouTube.

Jeg har være inde og læse om hvordan jeg skal gøre det. Bla står der noget med "Embed box" og at jeg skal finde/læse omkring "About this Video" . Synes ikke jeg kan finde f.eks. About this Video, på siden - ej heller Embed box.

Er der en YouTube/IT-haj der kan forklare mig det enkelt og klart hvordan jeg gør det?

På forhånd tak

Kh

Sanne

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:13

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Lagersalg123 - JEN:

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/K7l0a2PVhPQ&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/K7l0a2PVhPQ&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

hmm, er dette et link til mig?? - jeg ser en minifilm om Google Adwords-annoncer? er den gået galt i byen, eller er der noget jeg har misforstået?

Kh

Sanne

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:08

Hej Sanne,

Jeg tror blot at Lagersalg skrev et eksempel på den HTML kode du skal bruge for at sætte en video ind på din side - Jeg ved ikke helt hvordan du redigere i din side, men du kan prøve at sætte det ind et sted imellem <body>   </body>

held og lykke med det, ellers skriv hvilket program du bruger til din hjemmeside så er der sikkert nogle der kan finde en guide til dig :Yes

dbh simon

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Taaak for info. Simon Big Smile

Jeg redigerer i Contribute, gi´r det mening for nogen???

Kh

Sanne

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:11

Hvis du går ind hvor du ser din video på youtube, er der en boks til højre hvor der står embed. Koden i denne boks skal du sætte ind på din hjemmeside og så virker det

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:12

HEj Sanne

Løsningen kan du finde på - YouTube Wink

Se fx dette link:

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46

Tusind Tak MortenBig Smile

Kh

Sanne

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:06

Hej Sanne

Velbekomme :)

Jeg er faktisk selv blevet positivt overrasket over hvor mange guides og tutorials man kan finde på YouTube. Fantastisk Big Smile

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)