Hej allesammen. Jeg købte Kostplanen.dk for en månedes tid siden nu. Har dog ændret designet og gjort nogle ting. Men er slet ikke tilfreds. Synes stadig ikke jeg får det fulde ud af siden. Har derfor tænkt mig at skifte designet ud til noget lignende Nupokuren.dk - Ikke helt så simpelt, men den vej. Hvor jeg så i venstre side vil ta alle mine mad kategorier og stille pænt. F.eks: Pasta retter ( 34 ) Gryde retter ( 66 ) Kyllinge retter ( 27 )
På den måde, for at give et større overskud over siden, så snart man kommer der ind. Hvad har i af forslag, til evt anden opstilling, placering af reklamer eller noget. Alt kan bruges, positiv som negativ. Er stadig ny til dette fag. På forhånd tak :-)
(PS er du manden for at ordne et godt design til mig, til en god pris. skriv til mig : simonbrask@hotmail.com - mail og msn) |
Jeg er vild med dit design som det er nu! Der er selvfølgelig altid plads til ændringer af placering af indhold osv., men jeg synes det vil være rigtig synd at ændre designet til noget så kedeligt som Nupo's...
Du kan evnt. kontakte os hos Curo media.dk, hvis du har brug for hjælp!
mvh.
Nikolaj