Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento user guide?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

godaften/godmorgen eller goddag :)

Jeg har i sin tid downloaded en pdf magento user guide helt gratis ( Magento_User_Guide_in_PDF.pdf )   . Hvorfra husker jeg ikke men mon ikke det var fra magento.com.

Jeg kan se at de nu har en user guide til 25$ http://www.magentocommerce.com/support/magento-user-guide-book

Saa vil jeg høre om nogen ved forskellen paa den jeg har hentet og denne til 25$ er?

mvh

anders

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 09:41

Hej Anders

Nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvilken guide det er du har hentet, men den som du kan købe på deres hjemmeside har jeg hentet, og den er på 219 sider i PDF. 

Så hvis din guide er på det, så er det nok den samme.

Jeg har dog tidligere haft et par forskellige andre guides på 20-25 sider. Så måske det er en af disse du har.

Mvh Jim Jensen

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 09:48

Jim Jensen:

Hej Anders

Nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvilken guide det er du har hentet, men den som du kan købe på deres hjemmeside har jeg hentet, og den er på 219 sider i PDF. 

Så hvis din guide er på det, så er det nok den samme.

Jeg har dog tidligere haft et par forskellige andre guides på 20-25 sider. Så måske det er en af disse du har.

Mvh Jim Jensen

hej min er paa 209 sider pdf.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 09:53

Hej

Så tror jeg at det er den samme. Det kan være at der er ændret et par småting i den. Eller også har de stikorderne i den "nye" version som måske ikke er i din.

Men det lyder til at det meste er i din version også, når der ikke er flere sider i forskel.

Mvh Jim Jensen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 19:55
hej tak for det men tror at den jeg har er den samme. De har nok bare ændret mening fra dengang til nu om at tage penge for den. mvh anders
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:57

Variens bog har aldrig været gratis, men den kostede til gengæld "kun" 20$ i starten (introduktionspris).

Pdf'en som du kan downloade fra vores site, har vi selv lavet ved at tage al indhold fra weekenden (side for side) og knalde ind i et dokument Surprise

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)