Jeg er ved at starte en auktionside op, men er løbet mod en mur mht. navnet. Jeg vil gerne have et navn, som skiller sig ud fra mængden og som folk kan huske. I starten havde jeg tænkt på et eller andet hvor auktion indgik i navnet. Men det er jeg gået væk fra det igen, da der er mange sider, som kalder sig noget med auktion og man nemt kan drukne i mængden. Jeg søger nu et navn, som gerne er lidt specielt og som er ledig både som .dk og .com, da der er vil komme brugere fra skandinavien og nordeuropa.
Jeg har testet en masse forslag, men de har som regel været optaget enten som .dk eller som .com og så duer de jo ikke. Jeg håber der er nogen, som kan hjælpe mig.
På hvilken måde skiller dit auktionssite ud? Hvilke unikke fordele har dit koncept? Generelt prøv at uddybe mere omkring sitet, det tror jeg vil hjælpe på feedbacken herinde.
Siden vil skille sig ud fra de andre ved at have enkle og lave gebyrer og en side, som er enkel og nem at finde rundt på og bruge. Mange auktionside på nettet kan til tider være svære at finde rundt på. Det vil jeg forsøge at lave om på med min auktionside. Prøv feks. at finde priserne for at bruge feks. QXL eller Ebay. Det kan godt tage lidt tid og det kan nemt blive et irritationsmoment.