Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navneforslag søges til auktionside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at starte en auktionside op, men er løbet mod en mur mht. navnet. Jeg vil gerne have et navn, som skiller sig ud fra mængden og som folk kan huske. I starten havde jeg tænkt på et eller andet hvor auktion indgik i navnet. Men det er jeg gået væk fra det igen, da der er mange sider, som kalder sig noget med auktion og man nemt kan drukne i mængden. Jeg søger nu et navn, som gerne er lidt specielt og som er ledig både som .dk og .com, da der er vil komme brugere fra skandinavien og nordeuropa. 

Jeg har testet en masse forslag, men de har som regel været optaget enten som .dk eller som .com og så duer de jo ikke. Jeg håber der er nogen, som kan hjælpe mig.

Kim Ravnsbæk 

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:17

På hvilken måde skiller dit auktionssite ud? Hvilke unikke fordele har dit koncept?
Generelt prøv at uddybe mere omkring sitet, det tror jeg vil hjælpe på feedbacken herinde.

//Jonas

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 22:25

Siden vil skille sig ud fra de andre ved at have enkle og lave gebyrer og en side, som er enkel og nem at finde rundt på og bruge. Mange auktionside på nettet kan til tider være svære at finde rundt på. Det vil jeg forsøge at lave om på med min auktionside. Prøv feks. at finde priserne for at bruge feks. QXL eller Ebay. Det kan godt tage lidt tid og det kan nemt blive et irritationsmoment.

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:27

www.auktionsradius.dk

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:39

Hej Kim

Et bud kan være:

Fair Auktion

www.fairauktion.dk

Held og lykke med projektet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:58

Slagpris.dk som er ledigt.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:02

Jeg har en god en....:

Budrunden.dk - Domænet er iøvrigt ledig !

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 23:04

Tak for de gode forslag, men vil gerne have flere forslag så der er noget at vælge imellem.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)