Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisfastsættelse af annoncer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at finde ud af en rimelig pris kategori for annoncer på min hjemmesidehttp://www.sportnu.dk/

Jeg har siddet og kigget lidt, på hvad bl.a. amino, google, facebook de hver især tager uden at blive meget klogere. 

Men hvad ville i selv fastsætte fx 30.000 visninger til?

Et andet dilemma ligger i at der eksistere 4 niveauer. Hvor forside er det niveau med mest trafik. Samtidig prøver jeg også at stille krav til at annoncerne skal være relevante for emnet på min side, altså sport.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:01

Du kan jo starte med at bruge adsense samt forskellige affiliatenetværk hvor du selv vælger sportsrelaterede annoncer. Når dette har kørt i et stykke tid, så ved du hvad du kan tjene her, og du har så et fint udgangspunkt, hvis du ønsker at sælge noget af annoncepladsen direkte.

Tilmeldt 6. Feb 10
Skrevet kl. 23:09

Tak for dit svar, det var en egentligt en udemærket ide, deres simple annoncer ødelægger dog lidt designet. Kender du andre, evt. reklame/annonce virksomheder der tilbyder noget tilsvarende. Har hørt at der skulle eksistere nogle danske firmaer, men kender desvære ikke nogle navne på dem.

Endnu engang tak for dit svar.

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:16

Der er rigtig mange der ikke er interesseret i bare visninger, men vil minimum kave et klik før de betaler.

Du kan se lidt priser på AdWords, og adsense fra begge sider.

Du kan teste fx også www.tradedoubler.com, hvor du vælger hvad der skal ligge på din side.

Min erfaring er at tradedoubler giver meget mere end adsense, når man blot er lidt målrettet.

God vind med sportnu.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:22

Inden du tænker for meget over priser på annoncer, så vil jeg foreslå at du får ændret dit design således at dine annoncører får noget ud af at være på din side.

Som det ser ud lige nu, er det ikke optimalt.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:37

Det må jeg give lagersalg ret , annoncer er ikke optimale

Man kan ikke se hvor man skal klikke videre på siden for komme videre til annonce , desuden skulle med , så få annoncer , som lige nu , i starten være meget fremhævet , at det er gratis at oprette annoncer , at få gang , i siden er det vel nok vigtigste lige nu og siden er , ret nye derved skal der gå lidt , tid før den er søgeord optimeret

1 lave siden , hvor man kan se alle i området meget præcist , at man kan gå videre til infomation side , krak.dk , infosider , til deres firmaer , er let og enkelte at se man kan gå videre til et link , hvor alle infomationer er .

hvorfor står der så lidt på siden søgemaskiner elsker tekst og der står intet om hvad ballet eller capoeeira kampsport betyder , der kan altså godt stå lidt mere på tekst på hjemmesiden

Angående annoncer priser, må det være hvor mange unikke klik på hver annonce og hvor let og enkelte du gør det for os bruger at finde hver annoncør

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:48

Sportnu.dk:

Kender du andre, evt. reklame/annonce virksomheder der tilbyder noget tilsvarende.

Der findes masser af danske affiliatenetværk, men du skal selv tilvælge hvilke annoncer du vil køre. Det kører altså ikke på samme måde som med adsense.

Der er bl.a.:
Euroads
ap pepper media
Guava
mm medier
webgains
tradedoubler
etailmedia
adfair
iq medier
adservice
Coma & Stay
Clash
Mikkelsen media
nordic ads
partner-ads
smartresponse-media

Jeg har ikke skrevet URL'er, men dem finder du let via google :-)

Tilmeldt 6. Feb 10
Skrevet kl. 14:52

Mange tak for din hjælp!

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 15:22

Jeg vil anbefale iqmedier - jeg har et billede af de giver det bedste overskud.

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:46

Calif:

Jeg vil anbefale iqmedier - jeg har et billede af de giver det bedste overskud.

Hvis du med "det bedste overskud" mener det højeste split, så nej. Men de betaler til tiden og har et stort udvalg af annoncører. Jeg vil anbefale at du tilmelder dig alle steder og finder de 3-5 affiliatenetværk som passer bedst til dine behov.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)