Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbureauer i Danmark?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Jeg er ved at lave forretningsplan for mit nye kommende webbureau og jeg kunne egentlig godt bruge noget information omkring hvor mange firmaer i Danmark der laver hjemmesider og meget gerne lokalt omkring Viborg og Randers hvis det kan lade sig gøre?

Er der et sted man kan undersøge dette, eller er der nogle af jer der har et cirka tal på dette?

Håber på svar ;-)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:31

Hej Rasmus

Et godt sted at starte er Google? Ellers prøv diverse virksomhedsdatabaser. Men hvis du kommer fra området og har arbejdet med web/reklame, kender du vel de fleste bureauer i forvejen? Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:24

Hej Rasmus

Det er nok umuligt, at få det konkrete tal. Men hvis du f.eks. spørger Erhvervs og Selskabsstyrelsen, hvor mange selskaber der er registreret i Viborg og Randers, med branche kode it-service (kan ikke huske den konkrete), så er det nok ihvertfald 50% af disse der laver web i en eller anden udstrækning.

Men markedet for webløsninger, er så forskelligartet så det er mere spændende at finde nogle forskellige bureauer, som appellere til samme segment som dig. Og herefter se på hvorfor dit bureau er mere attraktivt for kunderne end konkurrenternes. Det er usandsynligt, at du finder et hul i webmarkedet, hvor efterspørgelsen er større end udbuddet.

Det skal dog ikke skræmme dig, man kan komme rigtigt langt med god service og godt håndværk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56

Tak for jeres svar, jeg vil undersøge sagen :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)