Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Fotograf ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Pika Foto- & Medieservice Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Så er tiden kommet for mig, til at udvide mit portfolio en smule.

Jeg søger derfor et par kreative samarbejdspartnere der er interesseret i at få lavet et par enkelte fotos til deres virksomhed. Rammerne er ret vide; det kan være en produktpræsentation, life-style billede eller måske et portræt af mere spændende karakter end det pas-foto maskinen leverer.

Det skal ikke koste dig noget, andet end tiden involveret - men træerne vokser jo ikke ind i himlen, så der er lidt "regler"

- Det skal være et job med en vis mængde kreativitet involveret, dvs. hvis du står og skal bruge 10 produkt billeder til din webshop, er det ikke her det sker (Men, kontakt mig endelig alligevel hvis du har den slags opgaver - der skal jo også brød på bordet ;-) ).

- Du må meget gerne selv have en god idé om hvad der skal laves - men jeg kommer gerne selv med idéer og input hvis det er lidt tørt.

- Rettighederne til billedet bliver aftalt individuelt alt efter opgaven; men som minimum har du selvfølgelig rettighederne til det du står og skal bruge her og nu.

- Hvis der er ekstra omkostninger i forbindelse med produktionen, afholder du dem - det kan være leje af specielt udstyr der skal indgå i billedet, bro-afgift hvis du ikke er lokaliseret på sjælland, betaling af evt.  modeller el.lign.

- Jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til at fremvise billede i eget portfolio med kundereference, samt fraskriver mig muligheden for at sælge billede videre til 3. part.

Til gengæld er der ikke rigtigt nogen begrænsninger ud over ovenstående mht. indhold, genre eller branche - så det er kun fantasien der sætter grænserne (og så mig, da jeg forbeholder mig retten til at sige nej tak ;-) )

Smid mig en besked herinde, så kan vi snakke nærmere :-)

/Rune

Pika Foto- & Medieservice

www.pika.dk

Rune Espensen - Freelance Fotograf / Nordsjælland

Pika Foto- & Medieservice - www.pika.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:07

Hej Rune

Kunne du være interesseret i at fotografere et par musikere i næste uge. Vi skal bruge et par pr-billeder.  Det er i hvert fald et anderledes indlæg til din portefolio.

Du kan jo lige kontakte mig på 20 63 22 18

Hilsen

Fif

Fif Beck

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Jul 09
Fra  Pika Foto- & Medieservice Skrevet kl. 10:41

Hej Fif,

det kunne godt lyde rigtigt spændende.

Jeg har noteret dit nummer og giver dig lige et kald henover frokost :)

/Rune

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:51

Jeg skal have lavet billeder af forskelllige ting fra min fabrik Eks. Maskiner, huset, butikken.

Det er ikke så nemt for huset er ikke pænt :)

billederne skal bruges til hjemmeside.

98101088

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:05

Hej Rune

Vi kunne godt være friske på nogle stemningsbilleder fra vores kreative miljø.  Måske lidt produkt-stemningsbilleder og portrætbilleder.

Lad os vide om du vil kunne bruge det.

De bedste hilsner Sanne / www.perleplus.dk   tlf. 26405325

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Jul 09
Fra  Pika Foto- & Medieservice Skrevet kl. 11:30

Hej Alle,

Jeg stopper tilbuddet her. Der har været en rigtig fin interesse så jeg har en del mennesker, både her fra tråden og i private beskeder, jeg lige skal have vendt tilbage til.

Tak for interessen!

/Rune

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:45

Hej Rune!

Vi er i www.darkmoon.dk ved at lave en bryllupsbrochure omkring underholdning og bryllupsfester. Det helt specielle er at vi gerne vil skabe en stemning af lykke, glæde og fest – så der skal bruges nogle helt fantastiske billeder til at skabe den atmosfære.

Vi havde forestillet os en tyk ”bog” på 4-8 sider i noget lækker/anderledes/romantisk papir med nogle store billeder af dansende gæster i alle aldre, lykkelige par og ”sjove minder”…..

Mere forretningsrelateret, så kunne jeg godt bruge en pris på nogle profilbilleder af mig selv. Både almindelige – men også lidt sjove potrætter. Jeg er rimelig eksponeret i lokalaviser m.v. som ofte spørger om jeg har billeder vi kan bruge eller om deres fotograf skal ud og tage et kedeligt kontorbillede…..

Jeg er meget åben over for et samarbejde…

Jacob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)