Hejsa Aminoer,
Så er tiden kommet for mig, til at udvide mit portfolio en smule. Jeg søger derfor et par kreative samarbejdspartnere der er interesseret i at få lavet et par enkelte fotos til deres virksomhed. Rammerne er ret vide; det kan være en produktpræsentation, life-style billede eller måske et portræt af mere spændende karakter end det pas-foto maskinen leverer. Det skal ikke koste dig noget, andet end tiden involveret - men træerne vokser jo ikke ind i himlen, så der er lidt "regler" - Det skal være et job med en vis mængde kreativitet involveret, dvs. hvis du står og skal bruge 10 produkt billeder til din webshop, er det ikke her det sker (Men, kontakt mig endelig alligevel hvis du har den slags opgaver - der skal jo også brød på bordet ;-) ). - Du må meget gerne selv have en god idé om hvad der skal laves - men jeg kommer gerne selv med idéer og input hvis det er lidt tørt. - Rettighederne til billedet bliver aftalt individuelt alt efter opgaven; men som minimum har du selvfølgelig rettighederne til det du står og skal bruge her og nu. - Hvis der er ekstra omkostninger i forbindelse med produktionen, afholder du dem - det kan være leje af specielt udstyr der skal indgå i billedet, bro-afgift hvis du ikke er lokaliseret på sjælland, betaling af evt. modeller el.lign. - Jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til at fremvise billede i eget portfolio med kundereference, samt fraskriver mig muligheden for at sælge billede videre til 3. part. Til gengæld er der ikke rigtigt nogen begrænsninger ud over ovenstående mht. indhold, genre eller branche - så det er kun fantasien der sætter grænserne (og så mig, da jeg forbeholder mig retten til at sige nej tak ;-) )
Smid mig en besked herinde, så kan vi snakke nærmere :-)
/Rune Pika Foto- & Medieservice www.pika.dk |
Hej Rune
Kunne du være interesseret i at fotografere et par musikere i næste uge. Vi skal bruge et par pr-billeder. Det er i hvert fald et anderledes indlæg til din portefolio.
Du kan jo lige kontakte mig på 20 63 22 18
Hilsen
Fif